Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tieneke schreef:Shadowprince, jij zei dat niet, maar Moongish gaf wel de suggestie om "op Marktplaats een Wintecje bij te kopen". Bij mijn weten komt MP niet passen op je paardDe TS is bij mijn weten geen zadelmaker en dan moet ze maar net iemand in de buurt hebben die er ook echt iets vanaf weet. Niet iemand die enkel zegt de kennis te hebben.
voor n paar centjes
moonfish13 schreef:dat was mijn idee ook shadowprince, precies hetzelfde desnoods laat je hem gewoon komen.
goeie ideeen heb ik he lol
Mijn paard is ook niet raar gebouwd, maar Wintec pastte gewoon niet. shadowprince schreef:moonfish13 schreef:dat was mijn idee ook shadowprince, precies hetzelfde desnoods laat je hem gewoon komen.
goeie ideeen heb ik he lol
![]()
![]()
SusieQ87 schreef:MandyR schreef:En als je spring wedstrijden gaat rijden dan denk ik dat je er een opmerking over kan krijgen. Maar zolang het maar 1 uur per 2 weken is, gewoon lekker je geld in je zak houden.
Een vriendin van mij springt wedstrijden met een dressuurzadel, ze zeggen er niks over.