Welke dresuursingel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke_K

Re: Welke dresuursingel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 17:52

Thorowgood! Ik wil geen andere singel meer. Hele tijd neopreen singels gehad (verschillende merken / maten / diktes) maar Stef bleef schuurplekken krijgen bij zijn oksels. De Thorowgood Airoform is echt een fijne singel, niet te dik, niet te dun, goede pasvorm en makkelijk schoon te maken.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 23:48

ik heb een leren singel van eskadron, super tevreden over Ja heel erg zacht, geen wondjes ofzo!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 09:29

Die van HAF lijkt me ook wel wat. Thorowgood valt voor mij af, want bij mijn zadel kan ik geen singels gebruiken waarbij ik de stoot eerst door een lusje moet halen, voordat je de gesp hebt.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 10:25

ik heb een kieffer neopreen singel,bevalt prima,goede kwaliteit.

de thorowgood airoform heb ik voor mijn veelzijdigheidszadel,maar ik vind het elastiek niet fijn.
verder wel een prettige singel.

ik zit eraan te denken de sharkskin van HH te proberen

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 13:05

Tessebes schreef:
Die van HAF lijkt me ook wel wat. Thorowgood valt voor mij af, want bij mijn zadel kan ik geen singels gebruiken waarbij ik de stoot eerst door een lusje moet halen, voordat je de gesp hebt.

Heeft de HAF inderdaad niet, nog wel een lusje waar je ze daarna in kan stoppen.

Hier is trouwens nog wat informatie over het materiaal: http://www.saddle-up.nl/N_xp_3.html