kieffer heeft nieuwe hoofdstellen!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nexus

Re: kieffer heeft nieuwe hoofdstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:32

Volgens mij zijn niet alle genoemde hoofdstellen nieuw... De Kieffer Patrizia heb ik al een jaar! Wel een superfijn hoofdstel trouwens!
Laatst bijgewerkt door Nexus op 21-07-08 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 21:33

denk dat ze straks gewoon worden verkocht bij winkels zoals divoza etc.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:38

MissyPalonie schreef:
ja daar zag ik hem ook ja Tong uitsteken maar niet ergens in nederland dat bedoelde ik eigenlijk Bloos

edit: vind de frontriem wel tegenvallen zo Bloos

Is denk ik de manier van de foto.. Ik vind de kleuren opzich wel leuk. Ja
Ik had een Kieffer Violetta, volgens mij niet in NL te koop geweest, en dat was ook zo'n apart samengestelde frontriem..

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:28

Ik vind de frontriemen echt verschrikkelijk! Waar zijn de gewone, mooie, dunne, zwarte frontriemen gebleven? Het is allemaal gewelfd en vol met glitter Verward

De smalle neusriemen vind ik wel mooi. Een hoofdstel hoort niet zoveel op te vallen vind ik, dat moet het paard juist doen.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 23:05

Annetje schreef:
Ik vind de frontriemen echt verschrikkelijk! Waar zijn de gewone, mooie, dunne, zwarte frontriemen gebleven? Het is allemaal gewelfd en vol met glitter Verward

De smalle neusriemen vind ik wel mooi. Een hoofdstel hoort niet zoveel op te vallen vind ik, dat moet het paard juist doen.

er zijn nog zat hoofdstellen met zwarte frontriemen, ga maar kijken op de site van kieffer. staan zeker nog een aantal zwarte frontriemen. maar tegenwoordig willen mensen anders, merken zullen toch met de mode mee moeten gaan anders worden ze niet meer verkocht.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 07:49

lotjj92 schreef:
er zijn nog zat hoofdstellen met zwarte frontriemen, ga maar kijken op de site van kieffer. staan zeker nog een aantal zwarte frontriemen. maar tegenwoordig willen mensen anders, merken zullen toch met de mode mee moeten gaan anders worden ze niet meer verkocht.
Er zijn er inderdaad wel een stuk of vijf zonder gekke frontriem, maar dan weer weinig zonder brede neusriem. Ik snap uiteraard dat ze met de mode en de wensen van de klanten mee moeten gaan Knipoog Het is alleen wat jammer dat ik met mijn wensen af wijk van de meeste andere klanten. Haha! Ik wil geen dikke neusriem en ook geen gekke dingen op mijn frontriem.

Deze heeft een simpele frontriem, maar wel weer een brede neusriem, verder wel mooi hoofdstel http://www.kieffer.net/cms/images/produ ... 00x400.jpg

Dit vind ik het mooiste hoofdstel van de site --> http://www.kieffer.net/cms/images/produ ... 00x400.jpg of deze http://www.kieffer.net/cms/images/produ ... 00x400.jpg

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 07:50

Nee deze keer vind ik ze echt echt niet leuk.. jammer Haha!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:19

Vind ze niet heel bijzonder eigenlijk
Staan iig allemaal niet bij een stoere Fjord Tong uitsteken

kristianneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:45

leuk dat er weer nieuwe hoofdstellen zijn, ze zijn vet cool, jammer dat ik er al een heb, die nog super goed is Haha!
(Vroeger dacht ik altijd dat je voor het merkje betaald maar het is echt goed kwaliteit) Bloos

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:52

Ik vind de kieffer Jessica en Orion erg mooi Ja

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:04

Wat een gave zitten er tussen zeg! Nagelbijten / Gniffelen Dit word moeilijk kiezen...

Ik vind in ieder geval de Orion ofzo, erg gaaf.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 13:29

Annetje schreef:
lotjj92 schreef:
Er zijn er inderdaad wel een stuk of vijf zonder gekke frontriem, maar dan weer weinig zonder brede neusriem. Ik snap uiteraard dat ze met de mode en de wensen van de klanten mee moeten gaan Knipoog Het is alleen wat jammer dat ik met mijn wensen af wijk van de meeste andere klanten. Haha! Ik wil geen dikke neusriem en ook geen gekke dingen op mijn frontriem.

Deze heeft een simpele frontriem, maar wel weer een brede neusriem, verder wel mooi hoofdstel http://www.kieffer.net/cms/images/produ ... 00x400.jpg

Dit vind ik het mooiste hoofdstel van de site --> http://www.kieffer.net/cms/images/produ ... 00x400.jpg of deze http://www.kieffer.net/cms/images/produ ... 00x400.jpg

ik vind een mooie frontriem toch wel erg mooi, mijn paard is pikzwart. en zwart erop maakt het niet leuker. dus een dunne neusriem(kieffer is bijna de enigste die dat nog heeft) en een mooie frontriem.

maar snap je punt. hoewel er nog genoeg zwarte frontriemen te krijgen zijn.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 09:04

Jammer dat Kieffer niet verder kijkt dan haar neus lang is ( ben niet anders gewend ) Wanneer komen ze met saumur sluitingen!!!????

Ik denk dat dat maar standaard verplicht moet worden op alle hoofdstellen!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 09:18

De Sternataler vind ik wel mooi.
Ben alleen wel benieuwd hoe ze vallen.
Mijn paard heeft zo'n tussenmaatje nodig: cob is vaak net iets te klein, full vaak veel te groot..

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 09:28

Innepin schreef:
Ben alleen wel benieuwd hoe ze vallen.
Mijn paard heeft zo'n tussenmaatje nodig: cob is vaak net iets te klein, full vaak veel te groot..

dit ken ik. Cob zit zuper alleen de neusriem kan mooi op het 1e gaatje anders vind ik hem te strak zitten en full moet ik altijd minstens 1 gaatje bijmaken Vork zit altijd in dubio bij kieffer Bloos

sunny86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 10:15

mooie hoofdstellen alleen jammer dat e rnog altijd zijn met van die dunne neusriemen

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 12:37

als je goed kijkt zie je ook hoofdstellen met brede neusriemen, mijn zusje heeft ook een vrij nieuwe kieffer wél met breedde neusriem.

en godzijdank dat er tenminste nog een merk is die 'gewone' neusriemen heeft.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 16:36

Ik vind dat de 9 van de 10 hoofdstellen van Kieffer wel redelijk brede neusriem hebben.

Leonieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 19:43

Wauw, ik vind ze mooi!! Ziet er echt super uit!!! Leuk dat ze ook weer wat variatie in model en neusriem. Enne, leuke frontriempjes inderdaad.
Ik vind de kwaliteit alleen wel hard achteruit gegaan. Een paar jaar terug vond ik ze veeeel beter dan die nieuwere modellen. Het leer is droger en blijft minder lang mooi...............
Maar ze zijn wel errug gaaf!!!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 23:26

misschien zijn ze dit wel aan het verbeteren? heb 2 jaar terug een hoofdstel gekocht, en vorig zomer. vind de kwaliteit van vorig zomer een stuk beter!

Leonieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 09:55

lotjj92 schreef:
misschien zijn ze dit wel aan het verbeteren? heb 2 jaar terug een hoofdstel gekocht, en vorig zomer. vind de kwaliteit van vorig zomer een stuk beter!

Ik hoop het!!
Ik had altijd Kieffer. Tot de laatsten die ik kocht sterk tegen vielen in kwaliteit.Toen ben ik over gestapt naar Schumacher. Dan weet je zeker dat je topkwaliteit hebt.
Hmm, misschien dus toch maar weer eens een Kieffer testen Haha! .

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 10:03

ik heb een kieffer liggen die al 8 jaar oud is Bloos ding is oersterk. degene die ik als laatst gekocht heb is een grand prix en die ziet er ook super sterk uit. heb ook nog even een kieffer scarlet gehad die vond ik als enige tegenvallen.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 10:53

Heb het idee dat de meeste oude modellen zijn met een tikkie andere frontriem erop Nagelbijten / Gniffelen. En idd helaas vrijwel geen blinde sluitingen bij Kieffers. Scheve mond

De Kieffer Betty heb ik gehad, snap niet dat ze deze dan niet Betty II noemen want de vorige Betty had een simpele frontriem. Dit is precies hetzelfde model maar dan met een andere frontriem erop gekwakt.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 12:07

Ik was vanochtend bij Divoza (Leek) en daar zag ik nog niet de nieuwe Kieffers liggen. Ik dacht wel 1 te zien, maar verder meer de oudere.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 12:42

divoza heeft niet snel de nieuwste kieffer hoofdstellen.

ik denk dat kieffer waarschijnlijk wel bezig is met de kwaliteit. zullen heus meer mensen over gevallen zijn.