Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Joyja schreef:=
Er word via pm ook wintec geopeerd maar daar pas ik niet in en 18 inch is voor hem dan ook te lang
Joyja schreef:Nouvel
Ik denk ook dat het de wow word dan maar langer sparen en het inrijden wat vooruit schuiven, maar ondertussen ga ik nog wel even kijken of dr nog andere mogelijkheden zijn
Nouvel schreef:Joyja schreef:Nouvel
Ik denk ook dat het de wow word dan maar langer sparen en het inrijden wat vooruit schuiven, maar ondertussen ga ik nog wel even kijken of dr nog andere mogelijkheden zijn
Misschien zou je in de tussentijd met een ouder model dressuurzadel kunnen rijden met 'ouderwetse' korte kussens (zoals de Daaleman die ik heb), die kun je vaak voor vrij weinig al kopen (marktplaats), kun je ondertussen mooi doorsparen voor een WOW...
Ezmee schreef:Ik ken het probleem. Ik heb een KN Symhonie en ik pas alleen in maat 45 een 43 pas ik niet krijg ik gelijk rugkachten. Voor mijn paardik 43 beter dan 45. Op lange trmijn moet ik wel iets anders gaan vinden als ik op hem blijf doorijden wat in het najaar niet meer het geval zal zijn. Ik ga de overstap naar paarden maken en hoo zonder zadelproblemen.
Kn is wellicht iets voor jou ?
(zelfde moddelletje als mijn Fjord) Ullwinn schreef:Joyja's paard is aaaaardig breed(zelfde moddelletje als mijn Fjord)
[GVL-ITP] Noah (KWPNlinger) Spelen in de longeerbak