Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
magda_90 schreef:Wanneer ze vies zijn, en dat verschilt nogal.

Ik heb trouwens wel meerdere dekjes, dus hij krijgt nooit een bezweet dek op. Rachel_x schreef:Uuh, het is al veel als ik zeg 1x per jaar
Paard heeft daar echt geen last van hoor, als hij stinkt.Ik heb trouwens wel meerdere dekjes, dus hij krijgt nooit een bezweet dek op.
Golan schreef:Rachel_x schreef:Uuh, het is al veel als ik zeg 1x per jaar
Paard heeft daar echt geen last van hoor, als hij stinkt.Ik heb trouwens wel meerdere dekjes, dus hij krijgt nooit een bezweet dek op.
pff gelukkig ik dacht even dat ik de enige was....
alsof je paard dat voelt als hij een vies dekje op heeft, oke er moet geen zand op zitten dat kan gaan schuren oid, maar daar heb(ben) ik (en m'n paard) nooit last van.

Golan schreef:Rachel_x schreef:Uuh, het is al veel als ik zeg 1x per jaar
pff gelukkig ik dacht even dat ik de enige was....
alsof je paard dat voelt als hij een vies dekje op heeft, oke er moet geen zand op zitten dat kan gaan schuren oid, maar daar heb(ben) ik (en m'n paard) nooit last van.
Mn moeder word er ook niet blij van als ze steeds moet wassen met haar nieuwe wasmachine!
die dekjes worden harstikke klef