) die heeft nu een touwhalster om, en moet zeggen : werkt prima. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) die heeft nu een touwhalster om, en moet zeggen : werkt prima. smurffie schreef:Wij hebben dit ook bij 1 pony gehad, maar die is zonder halster niet te pakken, en met halster komt ze naar je toe draven (ja is een smiegt) die heeft nu een touwhalster om, en moet zeggen : werkt prima.
Smartie2004 schreef:@[naam], ik heb ook aan bontjes zitten denken en ik heb het ook aangeschaft ik moet het alleen nog maken.
Van een halster krijgt ze grote open wonden onder aan de kin die gebruik ik dus niet meer.
Ik houd heel goed mijn spullen schoon halster was ik regelmatig, ik ben bang dat dat ook helemaal afgedragen gaat worden.
Ik heb hoofdstellen van kieffer deze zijn vrij zacht ( als iemand nog betaalbare andere merken weet van een goede en zachte kwaliteit leer hoor ik het graag) ze heeft nu wel weer een plekje met een verdikking. Mijn kaptoom en neusriem maak stevig vast zodat het niet kan schuren.
Om mijn kaptoom moet ik een bontje maken.
Ik gebruik op wondjes groene leem.
Als je een halster koopt met een verstelbare neusriem kan je er misschien ook een bontje
(die normaal voor neusriem dient) ronddoen.
Hoef je niet te naaien
De meeste halsters zijn enkel met bont onderlagd achter de oren en aan de neus. Onder de kins doen ze dus niets.
Misschien kan je losse bontjes kopen en ze onder de kin naaien.
Zodat je een volledig bont-halster hebt![]()
@Gwennx bij die halster zit nog wel een vastzet ring aan de onderkant dus dan moet je wel een gat in je bontje maken anders past het niet.
ninz schreef:smurffie schreef:Wij hebben dit ook bij 1 pony gehad, maar die is zonder halster niet te pakken, en met halster komt ze naar je toe draven (ja is een smiegt) die heeft nu een touwhalster om, en moet zeggen : werkt prima.
blijven ze dan niet hangen of zo? ik vind touwhalsters er altijd zo losjes bij hangen
die kan je wel beetje hoog hangen, dan blijft de neus alleen nog wel meer vrij waardoor hij groter toont dan een normaal halster
!
op maat dus, maar kep geen idee of dat met regen blijft zitten...
! rasta_love schreef:tja, ik heb een basic halster, niet onderlegt ofzo, en we hebben nog wat synetisch bont in de kast liggen van vroeger, dus over een tijdje ga ik waarschijnlijk dat halster helemaal beplakken met bontjesop maat dus, maar kep geen idee of dat met regen blijft zitten...
smurffie schreef:ze blijven niet sneller hangen dan met normaal halster, sterker nog: minder snel.
Touwhalster zit wel los omdat die hoger zit, dus niet schuurt, maar in weze zit deze straker om het hoofdje