Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) Beide van Stubben.
Nikitah86 schreef:Mijn bijrijdpaardje heeft ook een bruin zadel, een erg mooie moet ik zeggen!! Ik kan zo even niet op de naam van het merk komen maar voor een foto kan je in mijn profiel kijken (laatste paard). Mocht je het merk willen weten moet je maar even een PB sturen.. (hij is overigens ook te koop, net een jaar oud maar helaas te lang voor Sam)
Ik ga over een paar weken naar mijn zadelmaker en vragen welke hij allemaal heeft, maar die van jullie zijn allemaal super!

Demone schreef:Bij de Tietse's Choice zadels kan je helemaal zelf bepalen wat je welke kleur bruin wilt hebben...
Voorbeeldje
en hoofstelletjes..
, dit is echt supermooi
, waar koop je deze zadels en zo??
De website werkt bij mij niet helaas.. 

Demone schreef:Ikzelf heb ook zo'n zadel.
Het doel is wel het Friese paard, de zadels worden helemaal op maat gemaakt, ik heb dan ook een aantal weken op mijn zadel moeten wachten maar kreeg er wel een mooi zadel voor terug dat super op mijn paardje ligt!
[Edit] Je kan dus echt helemaal zelf je zadel "samenstellen", welke leersoorten je waar wilt hebben, ik heb op het zitvlak en kniewrongen voor heel zacht en een beetje stroevig leer gekozen, zit super! Ook heb ik mijn zweetbladen korter dan de meeste zadels laten maken, omdat ik best klein ben.
, ik heb geen friese paarden maar KWPN-ers

ProudJustify schreef:Da's ook een hele mooie Viet
Viet schreef:ProudJustify schreef:Da's ook een hele mooie Viet
Dan moet je er nog even bruine laarzen, cap en hoofdstel bij denken

)