Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Gister gaf hij me zelfs een trap!

pearlie schreef:Heb vandaag gekeken voor zo'n ding..
40 euries!! tjeeminee en het leek me niet eens handig om de gaten schoon te maken. Ik doe dat altijd met zo'n houten ding met een ijzeren punt aan het einde en aan de andere kant zo'n borsteltje. Ik zou die propgaten echt niet schoonkrijgen met zo'n boortje, dat wil er toch niet in als er allemaal troep in zit?
rowo schreef:pearlie schreef:Heb vandaag gekeken voor zo'n ding..
40 euries!! tjeeminee en het leek me niet eens handig om de gaten schoon te maken. Ik doe dat altijd met zo'n houten ding met een ijzeren punt aan het einde en aan de andere kant zo'n borsteltje. Ik zou die propgaten echt niet schoonkrijgen met zo'n boortje, dat wil er toch niet in als er allemaal troep in zit?
Dat is juist HET ideale aan deze! Je hoeft de gaten niet zo goed schoon te hebben, omdat er zelftappende kalkoenen bij zitten.
Meestal maak ik voor ik weg ga ff de gaten voor het grootste gedeelte schoon met een schroevendraaier en dan op concours met deze. De kalkoenen hebben sleufjes, waar het zand in gaat zitten. Ik zou niet meer anders willen

Lia_ schreef:Die van Tacx zijn idd ideaal
Zelfreinigend en met die ratel sleutel zitten ze er in no time in.
Geen gedoe meer met een losse tap die altijd in de weg zit als je paard een keer wegspringt![]()
http://www.tacxforhorses.com

pearlie schreef:rowo schreef:
Dat is juist HET ideale aan deze! Je hoeft de gaten niet zo goed schoon te hebben, omdat er zelftappende kalkoenen bij zitten.
Meestal maak ik voor ik weg ga ff de gaten voor het grootste gedeelte schoon met een schroevendraaier en dan op concours met deze. De kalkoenen hebben sleufjes, waar het zand in gaat zitten. Ik zou niet meer anders willen
Waar ik heb gekeken, zaten die zelftappende kalkoenen er niet "bij", dat ding alleen kostte al 40 euro..
Ik doe altijd de dag van te voren kalkoengaten goed schoon maken met zo'n puntding, eventueel stukje optappen.
Dag van de wedstrijd ben ik in 5-10 minuten klaar met draaien.. heb geen zelftappende kalkoenen, "gewoon" gewone.

Dat schoonmaken gaat juist heel goed, nadeel is wel dat je de kalkoenen en dat ding als set moet kopen. Ik heb laatst kalkoenen van Tackx gekocht, maar die werken niet met de secc-gripp.. Maar zelfreinigende punten zijn echt helemaal ideaal.. rowo schreef:Die gripper lijkt me dan weer 10x niks... als ik het filmpje ziet doet ze er ook veel langer over dan ik met dat andere ding.