achterstaat word het als grapje bedoeld
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
achterstaat word het als grapje bedoeld
pharagirlke schreef:je spreekt jezelf tegen. Als ts nu met een rood dekje en oranje peesjes wil rijden. Iedereen bepaalt zelf toch waarmee die rijd?

trustHim schreef:anky na1x, is ie keihard

Neroo schreef:Als er iets bagger is, dan is het HH wel![]()
Die kun je na twee keer wassen weg mieteren

dit topic gaat werkelijk nérgens over... 
En de kleuren blijven mooi 
trustHim schreef:anky na 1x, is ie keihard
. Bij mij op stal lopen ze er allemaal mee, en ik moet zeggen, het ziet er wel goed uit, maar ik snap niet waarom je bijv strijklappen om doet als ze niet nodig zijn. "Anders is het setje niet compleet." Kom op zeg! Daar gaat het toch niet om?Silence schreef:Inderdaad, en misschien heb je daarvan wel 3 dekjes voor de prijs van 1 idioot Anky pad waar je meteen failliet op bent...
Neroo schreef:Oververhitten?
Is daar een wetenschappelijk naar gedaan?

eilleen333 schreef:Het is algemeen bekend dat veel (goedkope) peesbeschermers niet voldoende ademen waardoor het onder de beschermer dus warmer wordt dan normaal...

WildChild schreef:Ik vind dat het netjes en verzorgd staat, net als dat je zorgt dat je er zelf leuk uitziet. Ik zou zelf nooit een rode broek met oranje shirtje aantrekken. Ik vind dat mijn paard toch mij representateert en daarom trek ik mijn paard ook geen oranje peeskappen met een rood dekje aan. Natuurlijk zal het mijn paard een worst wezen wat voor kleurtje hij heeft, maar ik kom graag verzorgd (en matchend) voor de dag en dat dus ook met mijn paard.
Neroo schreef:Nogmaals, heb je daar een wetenschappelijk onderzoek van
Je kunt wel iets roepen in het wilde weg, maar is het waar?
. Maar vooral bijde goedkope die je vaak bij de setjes krijgt (met plastic dat dus ook niet ademt) merk je het vaak.