Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Blackje schreef:Er schijnt ook een bedrijf te zijn dat de hulsebos zadels met lucht vult?
Kennen jullie die?

Mijn lesgeefster heeft er al jaren 1 en ondertussen zijn 5 mensen bij ons op stal er ook al op over gestapt. We moeten nog wel 14 weken wachten tot ze af zijn... ik heb de WB4 genomen (in het bruin) Bij ons is er een man komen passen maar ben zijn naam vergeten.. Ik ben er heel tevreden over tot nogtoe, en de zadels zitten heerlijk!

Roos_s schreef:heb sinds kort ook een tweedehandse bruin dresssuurzadel... geloof ook iets van WB4, ik moest eerst erg wennen maar naar beugels iets langer gemaakt te hebben rijdt die nou echt erg fijn
ik had dezelfde beugels die ik aan mn vroige zadel had, aan het hulsebos zadel gedaan, en ik vond het toch zo raar dat het leek alsof mijn beugels opeens een stuk korter waren
dus beugels langer en ik stond alweer te popelen om met dit geweldige zadel weg te rijden!

femskie schreef:Weet iemand iets van de boommaten van Hulsebos? MK2 45 zegt dat iets over de boommaat???
.