Hulsebos zadels??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

oensan

Re: Hulsebos zadels??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 13:36

Ik vind de service van Hulsebos ronduit slecht te noemen........ Zadel voor de 2e maal verkeerd opgevuld en zadel bleek toen ook al niet meer pas, niet opgemerkt door degene die langs kwam, vervolgens moesten er wiggen in het zadel worden geplaatst etc, zadel maand weg geen leenzadel beschikbaar en er werd ook niet in reiskosten tegemoet gekomen. Ik wil ook geen ander zadel meer dan HB, maar als er iets aan moet worden gedaan...... HB zelf laat ik er niet meer voor komen......

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 13:59

Er schijnt ook een bedrijf te zijn dat de hulsebos zadels met lucht vult?
Kennen jullie die?

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:04

Blackje schreef:
Er schijnt ook een bedrijf te zijn dat de hulsebos zadels met lucht vult?
Kennen jullie die?

In bijna alle zadels kan Flair ingebouwd worden,, kosten? +/- 500euro

PB Arie de boer eens(noemt zich op bokt : zadelboer)
Pling

http://www.zadelmakerijboer.nl

T_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 14:20

Ik ben er helemaal weg van!

Ik heb er zelf geen maar heb wle een tijdje met een paard gereden die er een had. Die zat zo lekker!
deze was is het zacht leder, die slijten vrij vlug maar zijn wel direct ingereden. Je kunt ze ook hebben in een harder leer, maar die moet je dan weer inrijden.

Mijn volgende zadel wordt zeker een hulsebos!

I love it Haha!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 17:49

Ik ben ook prima tevreden over Hulsebos. Voor mijn vorige paard had ik een WB4, ik heb nu een Dynamic3. Beiden erg fijne zadels en ik heb geen klachten over de service.

_sjors_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 20:42

Hier nog een tevreden klant van Hulsebos, ben zeer tevreden over mijn zadel, voor mij geen andere meer.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 12:59

Ik vind hulsebos ook erg fijne zadels! Ik heb een kieffer, stubben en kentaur gehad maar vind hulsebos toch het fijnste zitten

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 13:05

ik heb zelf ook een hulsebos, heerlijke zadels vind ik het!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:47

Bij ons op stal gaan ze zowat als zoete broodjes Haha! Mijn lesgeefster heeft er al jaren 1 en ondertussen zijn 5 mensen bij ons op stal er ook al op over gestapt. We moeten nog wel 14 weken wachten tot ze af zijn... ik heb de WB4 genomen (in het bruin) Bij ons is er een man komen passen maar ben zijn naam vergeten.. Ik ben er heel tevreden over tot nogtoe, en de zadels zitten heerlijk!

Nog even wachten tot ze af zijn.

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 20:39

ik rij sinds kort met een hulsebos en ik vind hem hélémáál te gek!! ik zit er zo stevig in! ik heb soms het probleem dat ik te veel naar voren ga zitten, maar met dit zadel is dit stukken verbeterd! (lees: niet helemaal over natuurlijk) maar ik zou dus geen ander zadel meer willen hebben!

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 23:43

Ik ben helemaal verliefd op de Hulsebos Grand Prix. Zou die ooit toch wel graag op mijn paardje zien liggen, haha. Nog éven doorsparen. Knipoog

Even on-topic; een kennis van mij had een Hulsebos-zadel. Zat héérlijk en paste ook prima op het paard. Geloof dat ze dat ding al vijf jaar had ofzo. Maargoed, dat was al een jaar of twee á drie geleden. Knipoog

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 14:55

heb sinds kort ook een tweedehandse bruin dresssuurzadel... geloof ook iets van WB4, ik moest eerst erg wennen maar naar beugels iets langer gemaakt te hebben rijdt die nou echt erg fijn Haha!

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 20:06

Ik heb er ook een WB4 kalfsleer geweldig zadel ik hoef echt nooit iets anders meer vond de service ook super netjes.

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 09:46

De Fries die ik voor anderen rijd heeft een Hulsebos zadel. Ik vind het lekker rijden en het ligt goed. Lachen

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 09:48

Geweldige zadels, je krijgt er wel een verwende kont van Haha!

Ik heb zelf een Ultimate II, mijn instructrice een WB3 of WB4 waar ik ook vaak op rij, ze zitten echt heeerlijk,
en de pasvorm is goed, maarja je moet natuurlijk wel een kopen die goed ligt op je paard, en niet de 1e de beste Knipoog

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 17:04

Roos_s schreef:
heb sinds kort ook een tweedehandse bruin dresssuurzadel... geloof ook iets van WB4, ik moest eerst erg wennen maar naar beugels iets langer gemaakt te hebben rijdt die nou echt erg fijn Haha!

idd, had ik ook! Ja ik had dezelfde beugels die ik aan mn vroige zadel had, aan het hulsebos zadel gedaan, en ik vond het toch zo raar dat het leek alsof mijn beugels opeens een stuk korter waren *LOL* dus beugels langer en ik stond alweer te popelen om met dit geweldige zadel weg te rijden! Haha!

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:13

Weet iemand iets van de boommaten van Hulsebos? MK2 45 zegt dat iets over de boommaat???

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 20:36

Ik ga ook een WB4 kopen, maar het wordt wel een 2ehandse.
Heb er een paar keer opgereden (zadel geleend), echt geweldig.

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 20:53

femskie schreef:
Weet iemand iets van de boommaten van Hulsebos? MK2 45 zegt dat iets over de boommaat???

MK2 = boommaat 2 medium (midden kamer)

45 = 45 cm zitmaat.. ongeveer 17 1/5 inch

Dat zijn MEEN IK de maten van KN Pling

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 09:59

Ik vind het ook geweldige zadels, en iedereen die op mijn paard heeft gezeten heeft dat beaamd!

Ik heb ook nooit problemen met de service gehad, altijd netjes geholpen en als het niet goed lag, of als ik zelf niet goed zat, kwamen ze kosteloos terug om het te veranderen.

Heb ook een stang en trens hoofdstel van hun van mijn ouders voor mijn verjaardag gehad, echt super zacht leer en mooie kwaliteit.

ellennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:06

Ik reed eerst ook op een paard waar een Hulsebos zadel op lag, het was echt de hemel op aarde (a).
Ik wil alleen altijd nog graag weten welk type dat was, misschien weet iemand hier dat? Bloos.
Ik weet wel dat dit zadel het Hulsebos zadel was waar altijd over gezegd wordt dat het op heel veel paarden past.
Iemand idee over welk type dit gaat?

+ nog een opmerking over alle reacties op de topics over de Hulsebos-zadels
Je kan zelf wel bedenken hoe je het zadel vind zitten & ik lees eigenlijk alleen maar negatieve reacties over het aanmeten / op maat maken. Dus als je zo'n zadel wilt kun je ook altijd je eigen zadelmaker er even naar laten kijken!? Want ik lees weinig negatieve reacties over de zadels zelf.
Ik heb geen ervaring met de service van Hulsebos, maar ik lees er verschillende reacties over.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:58

de meesten zullen wel op verschillende paarden passen.

maar wij hebben een Wb3 die op alle paarden goed ligt, mijn ultimate II daarin tegen weer niet.