Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
#Ymke# schreef:Er staan er hééél veel op internet bij allerlei webshops. Wel allemaal van Harrys Horse, of vergelijkbare kwaliteit. Maar ze zijn er wel degelijk. Ik heb er eentje in het bruin besteld van Dobert, wel met heel hoofdstel eraan. In die kleur bruin waren ze al helemaal niet los te verkrijgen. Hier in de regio weet ik zo al 4 winkels die lage neusriem verkopen, hetzij los, hetzij met hoofdstel erbij..
En dan kosten ze nog 54,95
) maar nee, die dingen waren niet mooi meer, niemand hoefde die dingen meer.
Ik rijd ook met een lage neusriem, van Döbert. Die kartonnen dingen hoef ik niet. Ook hier zijn die neusriemen bijna niet te krijgen, ik heb de mijne gekocht in België, van Emmers
Stalgenoot heeft er 1 van Kieffer, ook een mooie, al ben ik persoonlijk meer weg van de kwaliteit van Döbert.
.. Wij rijden onze tinker ook met een lage neusriem, op advies van de instructie.. Toen ze voor de eerste keer met dat ding kwam aanzetten, keek ik d'r aan en vroeg d'r "mag ik wel met zo'n ding starten?" xD. Maar het is echt een fijne neusriem en heb er veel plezier van. Ik wil nu ook eigenlijk weer een lage voor mijn 4-jarige. Moet ook maar even een paar van die websites langs, want ze zijn inderdaad moeilijk te vinden. Jaimyliefje schreef:Vandaag bij de ruitersportzaak, ik dacht, even kijken of ze hier wél mooie hebben.. Maar nee. Allemaal bagger kwaliteit, dus ik vroeg ernaar, of ze ook neusriemen hadden die wat zachter waren en niet zouden breken wanneer je ze omboog, bij wijze van (maar dan iets subtieler gezegd natuurlijk) maar nee, die dingen waren niet mooi meer, niemand hoefde die dingen meer.
Zo jammer is dat..
Maanling schreef:#Ymke# schreef:Er staan er hééél veel op internet bij allerlei webshops. Wel allemaal van Harrys Horse, of vergelijkbare kwaliteit. Maar ze zijn er wel degelijk. Ik heb er eentje in het bruin besteld van Dobert, wel met heel hoofdstel eraan. In die kleur bruin waren ze al helemaal niet los te verkrijgen. Hier in de regio weet ik zo al 4 winkels die lage neusriem verkopen, hetzij los, hetzij met hoofdstel erbij..
Nou Ymke, hier een weertse die zich lam zoekt naar een lage neusriem. En dan geen kartonnetjeskwaliteit, maar mooi dat ik er ook geen 50,- voor ga uitgeven.
Kun jij me dan vertellen welke zaken dit zijn? Hypo weert valt al af. Die verkoopt ze in aansnoervariantEn dan kosten ze nog 54,95
Het lijkt wel of je niet meer ontkomt aan 'aansnoer', zelfs niet meer in de lage neusriemen!