Bedankt voor de snelle reactie.Een spierwit dek is nu iets wat ik niet meteen bij de hand heb.. Onder het dek wat ik er gisteren onder had zat wel wol en dit is voor het eerst gebruikt.. Kan ik daar misschien wat van afleiden? Ik weet dat het witter was toen ik vertrok dan toen ik terugkwam
maar heb er verder niet zo naar gekeken..Ja, ik had niks anders qua foto

Het is inderaad een schaap-wollen-pad, maar of het een merk is en welk merk zou ik niet kunnen zeggen. Er zit niks van inlages in, ook geen plaats voor
Daarmee dat het mij zo raar leek, maar blijkbaar is het wel voor onder boomloze zadels gemaakt...Dus ja, ik weet het even niet

Wat het dan ook nog eens moeilijk maakt is dat de pony echt gewoon super loopt, er zijn geen andere woorden voor. Ik heb gisteren ZO ZALIG gereden .. gewoon onvoorstelbaar (we hebben een verleden dus zoals het nu gaat had ik een jaar geleden echt niet kunnen denken). Hij is ook totaal niet gevoelig op die plaatsen (of ergens anders) en reageert totaal nergens op in verband met die plaatsen.. Als hij er echt last of pijn van zou hebben (wat bij drukplekken toch is denk ik?) dan zou je dat toch moeten merken op 1 of andere manier?
mijn berichtje was als pb bedoeld maar okee
Maar het is dus iets wat je tussen je dek en zadel kan leggen, het is in 1 stuk (dus geen aparte stukken die je ergens kan insteken) en in het midden staat het omhoog ...
)