Nut van bondje?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Iriz_lover

Re: Nut van bondje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:39

Zo hé, ze vraagt 1 ding en echt héél veel mensen reageren erop, best wel grappig eingelijk want iedereen geeft hetzelfde antwoord alleen anders uitgelegd.

xx Samantha

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:41

ja haha ik lees het..
maar dat komt ook wel omdat bondjes ineens een hype zijn geworden..
mijn zadel is laatst bij gevuld en toen vroeg de zadelmaker of ik een bondje had.. ik zei nee
want andrs zeidie, hoef ik m niet bij te vullen want dan kun je dat gebruiken
je kan er ook een bondje op doen nadat ik heb bijgevuld maar das is nergens voor nodig en je hebt dan ook mindergoed contact met je paard

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:44

_Nancy schreef:
Ja, in augustus schaf ik mijn eigen zadel aan, omdat met een springzadel geen dressuur mee te rijden is en het dus ook beter is voor zijn rug.
Helaas duurt het nog even, maar de eigenaar heeft geen zadel over en wil ook geen ander zadel aanschaffen..

Helemaal overheen gelezen. Maar waarom zou je geen dressuur met een springzadel kunnen rijden? Mijn baas is tot M2 gestart met haar springzadel. Ik heb er ook een tijd dressuur mee gereden hoor.

sjorsie schreef:
mijn paard is rondgeribt maar heeft ook een hoge schoft dus een, dus het zadel is nu door de tijd op zijn ruggewervel gaan drukken, ruimte achter de kamer is te smal geworden voor zijn wervel zogezegd , door het bontje lift je het zadel wat waardoor het niet zo op zijn rug drukt
op advies van de fysio en het werkt

Kijk, ik ben blij dat ik even om uitleg heb gevraagd, want mijn haren ging toch wel even overeind staan, maar nu zie ik het helemaal voor me. Klinkt inderdaad als een goede tussenoplossing, maar wel een zeldzame. Haha!