Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
foxy80 schreef:@lavandula, is dat tegen mij?
ik zit liefst erg lang, ben geen springtype
Nee was tegen TS
BarbaLala schreef:Zo heb ik last van mijn heupen, en knieëen.
Ik weet dat ik betere schoenen moet dragen, en dat dat al velm scheelt (met gewoon lopen)
Verder zou ik je aanraden om toch eens langs de HA te gaan, kan nooit kwaad
) Maar omdat het zo afwisselde heb ik er toen niks aan gedaan. Maakte bij mij ook niet lang of korte rit of lange of korte stijgbeugels. Het lag echt aan het weer (en niet eens aan het seizoen!)
. Ik begin het na een tijdje te voelen.
foxy80 schreef:ik heb het alleen als ik op straat ga wandelen
na max een uur is het net of er stopt iemand een mes in mijn knie, enige wat helpt is beugels uitdoen en ontspannen. Zodra ik op de grond sta is het weg.
Knijpen lijkt mij het probleem niet, ik stap alleen en ben relaxed want hebt bomproof pony, iemand hier een verklaring/oplossing voor? Gewoon rijden in de bak, cavalettiles, nergens last van, zowel met mijn dressuur als VZH zadel
ik ook alleen na een half uur stappen ga ik het al voelen en inderdaad beugels uit en bewegen die knieen maar zodra je je beugels weer aandoet doet het direct weer zo'n pijn.TurdusMerula schreef:Ik heb ook last van mijn knieen. Om eerlijk te zijn lijkt me dit meer een probleem met je zit, als je het alleen met rijden hebt. Denk dat je daar beter mee aan de slag kunt dan alleen andere beugels. Andere beugels zullen wel al schelen, maar nemen de oorzaak niet weg. Wees voorzichtig!