Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
qt_shetties schreef:Shet4ever, thnx voor je reactie, maar ik kan niet echt ontdekken of het om een lederen of kunststof zadel gaat
al kan er uiteraard altijd een scheve bijzitten zoals het ook kan bij een stuben of een me god weet wat

Marigold schreef:ik zou voor zadel 3 gaan.
zo 1 als die roze, daar past een kind al snel niet meer in.
zadel 3 heeft een stroeve zit, en dat is een voordeel bij kleine kids, dan zitten ze wat vaster.
shetlandfan schreef:Je hebt trouwens van Shires ook een roze kunstof boomzadel.
http://www.equimatch.nl/default.asp?clu ... ageid=228&
Ik heb er geen ervaring dus kan niks zeggen over de kwaliteit, vind hem wel erg leuk.
Volgens mij is het hem verder wel! Ligt er goed en stevig. En passen gemakkelijk een paar kinderbillen op. Mijn bijrijdstertje is 12 en past er nog makkelijk in/op!
Ik zou dus voor zadel 2 gaan (jeetje Nicky, was je me nu alweer vergeten en ik loop overal nog wel je goede service te promoten!!!!???)
maar ga je toch niet opzoeken om hier gekleurde info te geven
voor mijn shet (ipv m'n pinokkio, die hou ik wel voor m'n bijrijdertjes die een handvatje kunnen gebruiken
), die bevalt me super. De kunststof 'Pinokkio's' liggen meestal het beste op de wat rondere shetties, maar hebben niet echt een lekker zit. Zijn overigens wel erg handig met het handvat voor kleine kids. Succes iig!