is er iemand die rhytm beads heeft

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Dani_

Re: is er iemand die rhytm beads heeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 10:40

BrittKitt schreef:
Mijn pony is tactmatig echt nog niet goed en zeker in draf loopt ze te stressen en te rennen. Maar dan gaat dit toch alleen maar lawaai maken of zie ik dat verkeerd en zou het bij haar ook kunnen zorgen voor rust Vork

Wie weet. Ik denk dat dit typisch zoiets is dat bij het ene paard een leuk effect heeft en bij het andere paard op de zenuwen werkt. Gewoon uitproberen zou ik zeggen!

MISTRAL94

Re: is er iemand die rhytm beads heeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 10:44

Dani62 schreef:
BrittKitt schreef:
Mijn pony is tactmatig echt nog niet goed en zeker in draf loopt ze te stressen en te rennen. Maar dan gaat dit toch alleen maar lawaai maken of zie ik dat verkeerd en zou het bij haar ook kunnen zorgen voor rust Vork

Wie weet. Ik denk dat dit typisch zoiets is dat bij het ene paard een leuk effect heeft en bij het andere paard op de zenuwen werkt. Gewoon uitproberen zou ik zeggen!

Ja dat denk ik ook al kunnen ze er wel rekening mee houden met de belletjes. Mijn jonge merrie werd als lichtvoetig gezien dus die heeft een lichter belletje. Mijn oudere merrie oogt wat zwaarder op de foto dus die heeft een wat zwaarder belletje. Ik heb ze nog niet binnen dus kan mijn ervaring ook niet vertellen.