PK petrol - peacock - aqua

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Re: PK petrol - peacock - aqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:22

Als je met hotmail/live of yahoo een email naar die winkels hebt gestuurd: er is weer eens een probleem met hotmail, mensen krijgen ze wel aan, maar kunnen niet antwoorden als ze bijv. @zonnet.nl ofzo hebben. Nagelbijten / Gniffelen

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-08 18:25

Was dat probleem er 2-3 weken geleden er ook al? Geldt dat probleem met antwoorden alleen bij Nederlandse adressen? Want de meesten die ik heb gemaild, zijn Belgische.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:48

Tieneke schreef:
Was dat probleem er 2-3 weken geleden er ook al? Geldt dat probleem met antwoorden alleen bij Nederlandse adressen? Want de meesten die ik heb gemaild, zijn Belgische.

Jup, was er toen ook al.. volgens mij bij alle hotmail adressen..

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-08 22:05

Maar wat bedoel je dan met "@zonnet.nl"? Bij mijn weten was er geen shop met zo'n adres bij.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:16

Nouja de mensen die geen hotmail of live hebben als emailadres, die kunnen niet naar hotmail/live gebruikers emailen..
Heel vaag allemaal heb het van een webwinkel gehoord en een konijnenopvang die er problemen mee hadden, en oja ik moest iets bestellen op de site van Martin Gaus, kwam niet aan bij mn hotmail, dus maar even bij gmail een emailadres aangemaakt, en daar kreeg ik het wel.. Nagelbijten / Gniffelen

Vind het ook zeer slecht dat hotmail er niks over op de site heeft staan..