Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Judje schreef:Ik ben 2 weken terug toevallig nog bij Daaleman geweest en ik heb toen met 1 van zijn medewerkers de dressuurzadels bekeken (GPS 1,2 en 3).
Ik weet niet of het zo is hoor, maar kan het niet zijn dat de 'hardere' zittingen bij Daaleman gewoon de 'niet-gelzitting-zadels' zijn?
MoniqueBuu schreef:Voor mij nooit meer een Hulsebosch, en ik ben ook geneigd om rond te toeteren tegen anderen er nooit eentje te kopen. Wat mij betreft heeft Hulsebosch junior er totaal geen verstand van. En hij maakt de zadels niet eens zelf.
Ik had problemen met m'n nieuwe Hulsebosch-zadel, maar hij bleef maar ontkennen dat er iets mis mee was. En dat terwijl hij er nauwelijks naar keek, en hij heeft het zadel al helemaal niet open gehaald ofzo (logisch ook natuurlijk als je later hoort dat hij de zadels ook niet zelf maakt, dan komt bij mij toch de vraag of hij het wel zou kunnen repareren) Uiteindelijk ben ik maar met dat zadel naar een andere zadelmaker gegaan. Zijn eerste reactie 'oh weer zo'n Hulsebosch'. Hij heeft het zadel opengemaakt waar ik bij stond. Bleek een van de kruisbanden in de zitting helemaal niet vast te zitten. Klein probleempje dus, zo opgelost. Maar een hele slechte zaak dat Hulsebosch daar niet zelf toe in staat was. Zeer slechte service en zeer ondeskundig!
Imago01 schreef:Ik weet ook dat mijn paard een maatzadel nodig heeft. Na een hele vervelende ervaring twijfel ik nu dus sterk tussen Hulsebosch en Daaleman waarbij ik wel naar de kant van Daaleman neig.
Het leer van Daaleman mag dan wat 'simpeler' zijn maar het stroeve ervan spreekt me dan wel weer aan (mijn paard zit erg moeilijk).
Imago01 schreef:Ja het liefste wilde ik ook een Passier weer terug maar helaas is zulk soort zadels niet voor elke paardenrug weggelegd![]()
Dus als de doorsnee zadels niet passend te krijgen zijn dan moet je wel aan een maatzadel.
Ik heb vandaag gebeld met Daaleman en heb besloten voor een Daaleman te gaan...
Imago01 schreef:Ik kan ook even bellen hoor maar dit is goedkoper![]()
Wat was de garantie ook alweer bij Daaleman? 5 jaar op boom of korter? En het leer?
Imago01 schreef:Ik kan ook even bellen hoor maar dit is goedkoper![]()
Wat was de garantie ook alweer bij Daaleman? 5 jaar op boom of korter? En het leer?