(zelfde als hierboven)
Roze/paars onderlegd
Kieffer vind ik kwalitatief ook zo slecht nog niet, HH zou ik niet aan beginnen voor dat geld
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

HH lijkt me persoonlijk niets

nina88 schreef:Is dat zo?
Welk type heb je dan van euroriding? Heb je een foto/link toevallig?

TurdusMerula schreef:Kan je niet beter gewoon een heel basic hoofdstel kopen, en dan zo nu en dan een nieuw iets, bv een nieuwe frontriem of een andere kleur onderlegde neusriem? Als je er toch steeds op uitgekeken raakt...
GetDown schreef:Ik heb een Passier voor mijn paard, het kostte ongeveer 180 euro en de kwaliteit is echt buitengewoon goed.
Voor mijn pony heb ik ook en Passier en het kostte zo'n 160 euro. Het is ongeveer hetzelfde hoofdstel als dat van mijn paard, maar dit is ook voor pony's. De kwaliteit is hetzelfde als mijn andere Passier
Als stang- en trens heb ik voor mijn paard een Stübben. Hij kostte 350 euro en de kwaliteit is zoals ik van Stübben gewoon ben echt super
Voor mijn pony heb ik een Kieffer. Hij kostte 200 euro en de kwaliteit is vrij goed.
! 

Voor de rest heb ik nog een Anky, Kieffer Ulla Salzgeber en een HH hoofdstel gehad. 
_Nicky schreef:Mijn hoofdstellen zijn al vaak op harnachement geweest, maar ik blijf ze geweldig vinden.![]()
Döbert classic (heb de V-frontriem met een bloem van Döbert er ook bij)
Nieuwprijs €265,-
Döbert classic rondgenaaid
Nieuwprijs €440,-, exclusief frontriem
Passier Boston, ook rondgenaaid.
Nieuwprijs €850,-
Mijn nieuwe paard krijgt bruin tuig, daarvoor moet ik eerst de kleur van het zadel afwachten.Voor de rest heb ik nog een Anky, Kieffer Ulla Salzgeber en een HH hoofdstel gehad.