Cair OF geen cair in je zadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

zazoeyou

Re: Cair OF geen cair in je zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 14:42

Ing__ schreef:
Ze zijn wel een beetje tegenstrijdig bij Divoza Nagelbijten / Gniffelen ik was er vorige week vrijdag en daar werd Cair door de twee medewerkers nog helemaal opgehemeld Nagelbijten / Gniffelen

Heb me even wat meer verdiept in het cair/flair idee, flair is wel echt een mooi systeem!

Die divoza ook Vork maak daar wel meer van dat soort dingen mee,,de 1 zegt dit en de ander dat,, Dromen

Ach ja,, ik ga gewoon voor wol,, weegt net zo veel en is nog beter ook Knipoog

Flair is inderdaad heerlijk,,maar kost ook een hoop centjes,, Pling

En of dat het waard is??flair in de wintec laten bouwen??

Uhm even zien,, 615euro zadel + 550euro flair inbouwen = 1165euro Ach gut ach misschien een optie voor later??

Eerst maar even de isabell werth gaan halen/laten bezorgen in/uit duitsland Duivel

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 12:41

Ing__ schreef:
Ze zijn wel een beetje tegenstrijdig bij Divoza Nagelbijten / Gniffelen ik was er vorige week vrijdag en daar werd Cair door de twee medewerkers nog helemaal opgehemeld Nagelbijten / Gniffelen

Heb me even wat meer verdiept in het cair/flair idee, flair is wel echt een mooi systeem!

Je kunt echt beter Flair dan Cair nemen in een zadel Ja Ik rijd Ullwinn nu dus met een WOW
met Flair en Ullwinn gaat echt snel vooruit (letterlijk en figuurlijk Haha!)

___Kelly___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 07:17

Ik heb gekozen voor zonder cair. Simpelweg omdat ik het makkelijker vond met bijvullen.

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 07:32

Ik heb een Wintec Pro zonder Cair genomen na overleg met een zadelmaker.
Ze kunnen er wel lagen neopreen bovenop doen om de kussens iets andere vorm te geven maar echt pas maken gaat niet.

Bij een zadel met luchtkussens zit je altijd dat ze 2 delen gebruiken en je dus nooit een goede verdeling voor naar achteren.

Ik zou dus ook niet voor Flair kiezen

anitaolja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 22:18

ik heb ook isabel met cair maar als ik dat allemaal eerder wist dan had ik niet voor cair gekozen denk ik, want ik dacht dat het goed lag of ligt, maar de laaste tijd heeft ze achter het zadel dus richting bil, op haar rug boven de flanken zeg maar wel pijn als ik haar borstel, dan zakt ze ietsiepietsie niet echt duidelijk....

maar als je zogenaamd op haar rug wil gaan (zonder zadel) begint ze bok neigingen te krijgen Bloos

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 18:11

Ik weet dat er in dit topic al een tijdje niet gepost is, maar wilde toch nog even vragen waar of op welke site er dan wintec isabella werth te koop was. Het is me in ieder geval wel duidelijk dat ik voor de gewone wol gevulde versie ga want er zijn nogal wat mensen ontevreden over de wintecs met cair...