Andere zadelpas service langs laten komen?
Die langs komt met zadels.
Die heb ik, langeraap komt bij me langs en hij is al 4 of 5 keer langs geweest met telkens andere zadels..
Heb ik ook gedaan de mijne heeft ook een ontiegelijk moeilijke rug.
Maar ik heb het uitgelegt aan de telefoon zodat hij een beetje wist wat hij mee moest nemen.
Ook wat voor zadel ik wou en die heeft hij nog wat aangepast en die ga ik morgen ophalen.

Ik heb ook het 1 en andere geprobeert via MP maar dat is bijna geen doen.

Tell me daar ben ik idd naar de 5de ook mee opgehouden. Dit was niet via MP maar bij een winkel..
Wat zegt je zadelmaker dan?
Kan me bijna niet voor stellen dat hij weg is gegaan en tegen jou heeft gezegt joh ik heb niks voor je?
Hij zegt het is echt heel moeilijk....En vraagt en zoek en ik ook. Hij zegt we kunnen uiteraard wel een zadel passend krijgeb. ALleen is dan de vraag past ie dan goed en schuift deze dan niet naar voren. En voor een zadel veel geld uit te geven om aan te passen waarvan je niet weet of deze gaat schuiven vindt ik nogal wat. Er zijn daarvoor wel oplossingen, maar ik heb zoiets ik koop een eerste zadel voor mijn paard en dan moet die gewoon goed zijn. Ik wil dan niet met hulpmiddelen al die problemen gaan oplossen met alle gevolgen van dien.
Die mensen willen je juist iets verkopen.
Uhh???
En al passen zijn zadels niet kan het toch aangepast worden?
Zie opmerkingen hierboven..Zo gemakkelijlk is dat in mijn situatie niet vandaar dit bericht.
Meestal komen ze dan zelf wel met een andere oplossing.