Leuk hebbedingetje?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lyonesse

Re: Leuk hebbedingetje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 17:32

Ik heb heel stoer al mijn bandages weggedaan, omdat ik niet meer bij elk dekje bandages wilde kopen. Maar nu heb ik spijt en koop ik alle kleuren weer terug Clown

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 17:35

Hihi me zusje heeft een shet en nou wou ze voor haar verjaardag een mooi halster+touw mijn vriend en ik na de winkel een mooi halster gekocht, bleek niet te passen, mijn vriend later terug kon niet geruild worden dus heeft hij een nieuwe gekocht... en nou doet me zusje dat halster alleen om als ze ermee gaat wandelen anders word die vies hahaha Haha!

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 18:55

ik heb denk 'k geen hebbedingetjes... alhoewel... ik had een volledige uitrusting voor m'n paard, ma'k heb er een endurance uitrusting bij gekocht...nu gebruik ik enkel m'n endurance spullen en liggen m'n gewone spullen onder het stof Lachen

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 19:03

Ik heb best veel hebbedingetjes geloof ik. Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb een slof, thiedeman en martingaal voor het geval ik ze ooit nodig heb.
Uitrijdeken -> kan net zo goed 1 van mijn 2 zweetdekens gebruiken.
Staartbeschermer.
S&T hoofdstel waar ik wel af en toe mee rij omdat ik het rijden ermee voor mezelf wil onderhouden, maar ik ga toch niet meer starten met paard.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 22:24

Leuk topic dit! Ik heb (nog) geen paardje maar ben wel bezig aan haar uitzet Schijnheilig Laatst heb ik zo'n rood halster met witte stippen besteld waar ik een halsterhoofdstel van wil maken. En kopstukken, ieder jaar mag ik van mezelf een onderdeel voor het "gewone" hoofdstel. Daarnaast ben ik van plan om ooit nog eens een zweetdeken met bijbehorende transportbeschermers te gaan maken, eigen ontwerp en het ding is dan alleen voor op wedstrijd bedoeld. Penny he? Clown

Irisjuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 14:49

Ik had een keer bijna een roze/oranje hoofdstel voor mijn verzorg paard gekocht. Waarom?? vond ik leuk. Het jammere is, mijn verzorg paard is met pensioen en heeft dus nooid een hoofdstel om. Gestoord
Nog steeds wil ik het hoofdstel graag hebben, gewoon voor de heb denk ik.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 20:13

Ik wilde ook zo graag een mooie leren halster, met zo'n plaatje met haar naam erin gegraveerd. Toen ik mijn paardje net had, had ik over het algemeen allemaal 2e hands spullen (zadel, hoofdstel, enz..) Dus dat halster was een van de eerste dingen die ik nieuw voor haar kocht Haha!
Maar ik gebruik het haast NOOIT! het hangt maar in mijn kast, te verstoffen en uit te drogen.... Verdrietig

Een topic over 'miskopen' lijkt me trouwens ook wel leuk hahahaa
Daar heb ik er ook HEEEEEEEL veel van Knipoog
(lang leve marktplaats, hup verkopen die hap!) Haha! Haha!

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 20:58

Oeeh bij mij is het nog een kwestie van tijd, wil graag een bitloos hoofdstel in een leuke kleur, maar 'tis niet mijn eigen paard dus dan zal ik het alleen gebruiken en ik ben er ook niet zo heel vaak. En die dingen zijn best duur, echt een hebbedingetje dus haha!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:02

Een zooi nieuwe rijbroeken gekocht, dekje en nog wat spulletjes; pony zou binnenkort toch komen en dan zou ik er ook echt wat aan hebben. Maar ben nu Western gaan rijden. XD
[Maar telt niet helemaal want heb voor nu nog vz-zadel, maar het klinkt zo mooi...]

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:04

een wit dekje met zakken aan de zeikant erg makkelijk voor buitenrit alleen nu ander paard en dus een dress zadel ipv een vzh dus kan niet meer gebruiken.
verder keiduur bling hoofdstel moest en zou em hebben. heeft ie alleen aan op wedstrijd maar staat em dan ook wel weer geweldig
verder nog een heleeeele hoop zooi

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:05

Borsttuig, scapa halster, leren halster, 10tallen bandages, frontriemen... Dat was het zonbeetje. *LOL*
Eigenlijk van alles wat ik niet nodig heb. Ik rijd nooit met borsttuig, alle paarden hebben een weide halster, ik rijd nooit met bandages, frontriem ben ik te lui om om te wisselen, dus rijd ik er alsnog met maar 1. Huilen van het lachen

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 21:25

ik heb zo'n dun touwhalstertje... voor de show's Tong uitsteken
maarja, ik doe nooit een show, & zo'n halster kan je niet gebruike om op wedstrijd of ze op de weide met te zetten...

handig dan :s

of een staartbeschermer.... als ik op wedstrijd ga, ben ik te lui om het aan te doen....
nog zo iets handig Tong uitsteken