pmarena schreef:Hee , twijfelen is goed juist !
Ik twijfel zelf ook vaak hoor , heb zelf ook nog niet een zadel gevonden dat 100% perfect is voor mij en Rena...als je de lat flink hoog legt dan blijf je twijfelen
Alleen overweeg je dan elke keer weer alle mogelijkheden , leg je alle voor- en nadelen steeds weer naast elkaar , weeg je af welke punten je het belangrijkst vindt....en dan kies je toch maar weer dat zadel dat op dat moment het meest geschikt is. Waar je het meeste vertrouwen in hebt.
Maar je blijft twijfelen en rondkijken en hopen dat je het PERFECTE zadel tegenkomt...of dat ooit gaat gebeuren is de vraag
ach perfekt zal vast niet bestaan,maar ik wil er wel het dichts mogelijk bij in de buurt komen!
aangezien ik toch zeker wel de voordelen van boomloos inzie kiest mijn gevoel voor boomloos,maar mijn verstand kiest voor met boom!
ik denk dat de bf london misschien wel wat is voor me,hier kan je toch een goede dressuurhouding in vinden en je hebt ook nog wat steun,heeft iemand foto's van de bf london op zijn paard?(zowel met als zonder ruiter) ben wel benieuwd hoe dat toont.
ik ben niet super gek van het uiterlijk van de london,wat dat betrefd vind ik de nevada wel weer super!maar is daar een beetje knap dressuurmatig in te zitten?(foto's van de nevada op het paard,met en zonder ruiter,zijn dus ook welkom)
als het dus een boomloos wordt,en als t er een van barefoot wordt dan zal het denk ik een van deze 2 worden.