Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
whisperramse schreef:Goed je hoeft de kussens niet meer laten opvullen, en het past zich aan aan het paard waar je het op gebruikt
Ikzelf heb er goede ervaringen mee, zadel wordt ook op twee verschillende paardjes met dezelfde boommaat gebruikt.
Door de luchtkussens past het zich aan aan de rug van het paard waar het dat moment op ligt
KimENlinda schreef:Zou ik niet doenn als ik jou was.. beter in een keer een goed zadel...
suusiejj schreef:BrittKitt schreef:Tweedehands liggen ze rond de 200-250 euro en ze zijn behoorlijk slijtvast en blijven er lang netjes uit zien.
Nieuw heb je nog de keus tussen met of zonder CAIR enz. Ligt het tussen de 350 en de 900 euro ongeveer ja
Wat is CAIR ?
Mystica schreef:Ik heb een wintec 500 met cair gehad en vond het een zwaar waardeloos ding. Heeft geen dag goedgelegen, de singelstoten zijn binnen no time naar de filistijnen en altijd maar schuiven. ( en nee, het was geen verkeerde maat) Ik heb nu een Merano LG Nogwat en die ligt perfect. Bevestigd door de zadelmaker. Het leer voelt niet kartonachtig aan, hij blijft heel mooi, piept niet, schuift niet, flappert niet, en zit heerlijk. Mijn paard liep er een stuk beter onder als onder het wintecje. Zadelmarkt verkoopt ze idd, maar er zijn genoeg anderen die ze verkopen. Ascot is daar in tegen wel een merk van zadelmarkt zelf.
BrittKitt schreef:*foto
*foto
Weliswaar erg onduidelijk en met seatsaver er op, maar het is toch een wintec
Wintec 500 dressuur, niet op een superdeluxe haf, maar wel een hafje
BrittKitt schreef:Singelstoten kan je voor weinig geld laten aanpassen bij de zadelmaker toch?