dat zegt nogal wat als ze het zelfs bij divoza zelf afraden
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

arian_wolf schreef:

Was vanavond op stal met fototoestel...maar vergeten foto`s te maken.Eleandra schreef:
Nee dan kijkt me dat geen goeie keus nee

Maar de kleur hoort er natuurlijk niet af te gaan, dat spreekt voor zich ! Aps schreef:Ik ben van mening dat je voor deze prijs geen kwalitatief goed nieuw zadel kunt kopen, zelfs tweedehands wordt dat lastig...
speedy_cindy schreef:Ik heb een half jaar terug een leren zadel voor 150 euro gekocht. Ik heb hem toch laten nakijken en het was een prima zadel lag ook goed alleen de kussens waren te hard, dus die worden van de zomer leeggehaald en opnieuw opgevuld. Dus dat zal ook wel weer wat gaan kosten.
Voor mij is het dus wel een goedkoop zadel geweest. Maar met te harde kussens, wat ook weer geld gaat kosten.
Nibbit schreef:Helemaal opnieuw opvullen kost bij mijn zadelmaker tussen de 170 en 200 euro
mellamoshan schreef:speedy_cindy schreef:Ik heb een half jaar terug een leren zadel voor 150 euro gekocht. Ik heb hem toch laten nakijken en het was een prima zadel lag ook goed alleen de kussens waren te hard, dus die worden van de zomer leeggehaald en opnieuw opgevuld. Dus dat zal ook wel weer wat gaan kosten.
Voor mij is het dus wel een goedkoop zadel geweest. Maar met te harde kussens, wat ook weer geld gaat kosten.
hoeveel moet dat ongeveer gaan kosten, enig idee?
Ik heb ongeveer hetzelfde namelijk
Maar ik heb nu zoiets van ik heb het zadel nu toch al.