Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar daar zijn ze ook voor bedoeld geloof ik 

(ik kon ze trouwens we gewoon makkelijk opsteken?
) Ik heb er nu 1x mee gereden (sprengers) en ik moet zeggen er gaat een wereld voor me open
Maya schreef:Ik heb Quick-Outs van veiligheidsbeugels, die zijn ook erg fijn. Zien er uit als gewone beugels, en zijn een fractie breder (dus valt ook met brede schoenen in te rijden). Dingen klappen open als je eruit valt.
c_alsemgeest schreef:Zo ik heb vanmiddag beugel-shop dag gehouden
Van een vriendin heb ik de MH's overgenomen voor mijn springzadel... verder heb ik de sprengers nu aan mijn dressuurzadel(ik kon ze trouwens we gewoon makkelijk opsteken?
) Ik heb er nu 1x mee gereden (sprengers) en ik moet zeggen er gaat een wereld voor me open
nijland schreef:hoi,
ik rijd ook al jaren met de bovenste beugel met elastiek en ook mij bevalt het prima.
1 tip.plaats de elastiekzijde aan de binnenkant van je voet,dan springen ze er niet zomaar af. en de elastieken zijn eigenlijk gewoon het zelfde als rubbers die aan een tent zitten.de rubbers zijn in een campingwinkel ook goedkoper om aan te schaffen dan bij een paardenzaak.
loulou schreef:heb je de sprengers van de foto of het oude model?