Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

pearlie schreef:Mijn paard krijgt nu kleine schuurplekjes op de plek van de gespen, dus in de hals. De voorsluiting zit op het strakst en nog overlappen de borststukken elkaar niet, er zit zeg maar zo'n 10 cm. riem wat over de hals schuurt. De gespen kunnen dus niet strakker, maar is dat normaal bij dekens? Mijn HH deken heeft dat niet, alleen die gaat zo snel kapot doordat de stof minder sterk is. Meer mensen met dit gespen probleem?
Edit: hoe zorg je dat zo'n handdoek blijft zitten dan?
patjelisa schreef:Geen Bh kopen hoor!!!
Ik kan je nog wel een foto laten zien van de schoft van mijn paard wat er na twee dagen is gebeurd!
Gewoon even naar andere deken kijken naar een Anky, bucas of weatherbeeta.
merrieveulen schreef:pearlie schreef:Mijn paard krijgt nu kleine schuurplekjes op de plek van de gespen, dus in de hals. De voorsluiting zit op het strakst en nog overlappen de borststukken elkaar niet, er zit zeg maar zo'n 10 cm. riem wat over de hals schuurt. De gespen kunnen dus niet strakker, maar is dat normaal bij dekens? Mijn HH deken heeft dat niet, alleen die gaat zo snel kapot doordat de stof minder sterk is. Meer mensen met dit gespen probleem?
Edit: hoe zorg je dat zo'n handdoek blijft zitten dan?
klinkt als een te klein vallende deken, óf een verkeerd model. het ene merk heeft vaak dekens in een ander model dan het andere, en dat kan een hoop verschil maken. mijn paard past maar weinig dekens, alleen zijn amigo regendeken zit écht goed.