Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dapnik schreef:Yinka:
Je zou deze kunnen proberen:
- Een anatomisch gevormde gelpad zou ook kunnen met daaronder een gewoon dekje, die wel met de rug mee gevormt is.(zie http://www.tackshop.nl/shop_nl/product_ ... 1611259cf4)
[Uit de sticky 'pads voor onder boomlooszadel' gehaald.]
Dapnik schreef:Het zou erg fijn zijn als er een soort onderlegger kwam waar je dus inlages ik doet. Zodat je dus een normaal dekje kan gebruiken.

pmarena schreef:Kun je ook niet goed in maten doorgeven maar daarvoor heb je eigenlijk gewoon een originele pad nodig. Omdat je ook zit met de schuinte van de zijkanten zeg maar , zweetbladen kunnen bvb. bij het ene zadel in verhouding wat schuin naar voren steken , bij de ander wat schuin naar achteren... uitstulpingen op bepaalde plaatsen...dat is niet goed over te brengen maar heb je echt een voorbeeldje op ware grootte voor nodig
pmarena schreef:Op zich zijn de boomloze pads van Mattes zo gemaakt dat je per kant 2 inlagevakken hebt. Die komen dus in het midden van het dekje bij elkaar , en hebben een opening aan de voorkant en aan de achterkant.
In totaal per pad 4 vakken dus.
Voor elk van deze vakken krijg je 3 velletjes wit vilt-achtig spul , zodat je zelf kunt kiezen of je er bvb. 1 , 2 of 3 gebruikt.
In de praktijk is het zo dat 1 of 2 velletjes veels te dun zijn en je dus sowieso de 3 velletjes allemaal nodig hebt. En de plek waar de vakjes bij elkaar komen zit precies onder de beugelophanging van het zadel , en dat is natuurlijk erg onhandig omdat het nu juist goed gevuld moet zijn...nu zit er op die plek een naad.
Op zich kun je dat stiksel wel weghalen volgens mij zodta je aan elke kant 1 groot inlagevak krijgt , in theorie DENK ik dus dat je ook wel de Grandeur-inlages erin moet kunnen krijgen.
Maar de pads die ik heb gehad waren alweer van 2 jaar geleden ofzo , dus wellicht is foxy80 dan beter op de hoogte , ik heb er verder niet meer naar gekeken omdat ik ze niet goed bruikbaar vond , vindt Christ beter uitgewerkt.