Rhythm Beads ? ervaringen ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GuusHinnik

Re: Rhythm Beads ? ervaringen ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 13:23

Ik heb er een zelf gemaakt.
Mijn paard is echt overal bang voor dus had me op het ergste voorbereid. Maar hij vond het niet erg om hem om te hebben.
Vind het zelf wel een relaxed geluid. Mijn paard vind het volgens mij ook wel fijn. de andere paarden in de bak trokken zich er weinig van aan. Ik kon zelf horen dat mijn paard met links ruimer stapt dan met rechts. Mij bevalt het erg goed, maar het hem niet altijd om met rijden. En het staat nog een heel erg leuk vind ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 13:25

Ik vind het erg mooi staan die Rythmbeads, denk dat ik ergens binnenkort ook eens zoiets gaan aanschaffen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 13:29

[EA-CO] Rythm Beads

deze kwam ik van de week tegen op commercieel

klinkt erg bijzonder, dus ga de ervaringen even volgen

Moderatoropmerking:
Offtopic berichten naar de MH gesplit. Gesprekken over wie wat heeft gemaakt en welke materialen erbij worden gebruikt horen niet hier thuis. Hiervoor kan een topic worden geopend op [UK] Uit de Kunst
Het is ook niet de bedoeling een topic van bijna 4 maanden oud omhoog te halen.

sannebailey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 17:18

hey,
ik maak er een zelf van scoubico touwtjes :o
gewoon voor de sier zonder belletjes want dat had ik een keer gedaan en dat vond ze heel eng :+

sannebailey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 17:19

:P maakt iemand ander die ook zelf??
foto graag:P

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 17:21

#Ymke# schreef:
Volgens hun gingen hun paarden ervan aan de kletter, maar dat sloeg natuurlijk nergens op. In de buitenbak hoor je dat echt niet zo hard. :D

Nou, paardenoren zijn heel wat beter dan mensenoren...kan best zijn dat sommige paarden hier heel zenuwachtig op reageren.

Annepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 17:34

ik weet dat bojangles ( Joyce de vos) hier op bokt maakt indy beads en verkoopt geloof ik ook rythmbeads je kan ze ook op zoeken op google onder horse charms

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 14:28

Ik heb er ook 1, ze zijn echt heel fijn! Rustgevend en je hoort of je paard gelijk stapt.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:07

Ik gebruikte vroeger (30 jaar geleden) gewoon een flinke sleutelbos aan mijn lusje van mij rijbroek. Heb ik echt geen gemaakte of gekochte halsketting voor nodig.
Kreeg toen commentaar van een instructeur die het storend vond, maar paard had er geen last van en het was zeer behulpzaam bij het houden/checken van regelmaat in de gangen.

Overigens kunnen paarden wel degelijk druk worden van bepaalde kloing kloing kloing geluiden van grotere blikken dingen (weet ik uit eerste hand), maar reageren gewoonlijk niet op kleine bellen.