Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
patsur schreef:Als je geen stang nodig hebt, vraag ik me toch echt af waarom je op zoek bent naar een S&T..
Het enige verschil is toch alleen de dikte, en dat alleen omdat de hoeveelheid ijzer dan wat minder is met s&t?
Maar dit gaat over de trens waarmee je dagelijks rijdt en de onderlegtrens bij s&t. 
Chocolaatje schreef:Oke, dank jullie!
Waarom moet een ol-trens iets langer zijn dan?
Chocolaatje schreef:Maar je doet toch niet je gewone trens er ook nog is bij.

Sizzle schreef:Chocolaatje schreef:Maar je doet toch niet je gewone trens er ook nog is bij.
Ik mag hopen dat dit een grapje is.
Misschien moet je nog even wachten met je ambities en eerst eens een tijdje goed gaan kijken naar mensen die met een S&T optoming rijden. Vervolgens een ervaren persoon vragen of die je kan helpen met het optomen van je pony, anders ben ik bang dat de bitten en de kinketting dadelijk behoorlijk verkeerd in de mond van je beestje hangen.
" wel duidelijk had gemaakt dat het niet ging over de vergelijking van de maten van de ol-trens en de stang.Chocotof schreef:Je zou even naar een Zaldi dealer hier in Nederland moeten
zoeken.
Zij hebben deze maat stangen en onderleg trensjes
en ook een uitgebreid assortiment S&T hoofdstellen in
maat pony.
Chocolaatje schreef:Ik geloof dat jij me heel verkeerd begrijpt. Daarbij heb je duidelijk het topic niet gevolgd.
Ik vraag waarom de ol-trens groter moet zijn dan een trens waarmee je dagelijks rijdt, en jij geeft antwoord op de vraag waarom een ol-trens groter moet zijn dan een stang. Maar als je mijn eerste bericht hebt gelezen, weet je dat ik dat begrijp. Denk dat iedereen die wel eens een paardenmond heeft gezien dat uit zichzelf wel kan bedenken.
Jij antwoordde dat het beter past als je ol-trens groter is dan je dagelijkse trens, maar naar mijn idee slaat dat nergens op omdat je niet met beide bitten in 1 mond rijdt. Maar dacht ik met de opmerking "Maar je doet toch niet je gewone trens er ook nog is bij." wel duidelijk had gemaakt dat het niet ging over de vergelijking van de maten van de ol-trens en de stang.
[edit] spelfout