...(jaja daar kan je een compleet hoofdstel voor kopen, maa niet 1 met zo'n mooi frontriempje
)) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
...
))
Zo duur zijn die krengen snel tegenwoordig. Jammer maar helaas.

) van over de 100 euro aangeschaft, maar inderdaad, als je er niet op gerekend hebt valt het inneens tegen, haha!
(oke, wel een goedkoop hoofdstel, maar toch) lonnie schreef:hmm alleen ik zou voor 40 euro toch geen hoofdstel kopen...zegt ook el iets over de kwaliteit van t leer als je voor 40 euro een hoofdstel hebt

L_ola schreef:lonnie schreef:hmm alleen ik zou voor 40 euro toch geen hoofdstel kopen...zegt ook el iets over de kwaliteit van t leer als je voor 40 euro een hoofdstel hebt
Of over het merk?
Voor merk betaal je gewoon meer, hoef niet altijd van de kwaliteit af te hangen.

lonnie schreef:nou, mij maak je ecth niet wijs dat je voor 40 euro een hoofdstel met goede, soepele leerkwaliteit hebt, meetsal is het van dat 'kartonleer'
edt: je mag de foto wel naar mij sturen, dan zal ik hem voor je uploaden en plaatsen

Unfaithful schreef:Geloof me, tegenwoordig kost alles handenvol geld.
Mijn Schumacher frontriem met swarovski diamantjes was 130 euro, dus het kan nóg gekker.
Kaitlin schreef:Unfaithful schreef:Geloof me, tegenwoordig kost alles handenvol geld.
Mijn Schumacher frontriem met swarovski diamantjes was 130 euro, dus het kan nóg gekker.
mijn shumacher was ook in deze prijsklasse, achteraf heb ik nog even spijt gehad, maar gebruik hem nu alleen op wedstrijd, dat houd m nog een beetje speciaal
lonnie schreef:ik mag toch hopen dat voor 130 euro de steentjes nog wel 130 jaar vast blijven zitten

en om nou €300 te gaan betalen voor een riempje van misschien 20cm. Dat heb ik er dus niet voorover