zeker een goed idee voor een meeting, lijkt heel leuk!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:Heel interessant om te zien, ik denk dat alle voorstanders van zadelmarktzadels die beide topics nu kunnen bekijken duidelijk verschil gaan zien.

Pellie schreef:Cassidy schreef:Heel interessant om te zien, ik denk dat alle voorstanders van zadelmarktzadels die beide topics nu kunnen bekijken duidelijk verschil gaan zien.
voorstanders... zijn die er nog dan?

.
 . ? Ik herinner me een krantenartikelvan een nieuwe hond die de baasjes heeft wakker gemaakt tijdens een brand en ze zo allemaal op tijd konden ontsnappen? Je bent waarschijnlijk wel heel blij met die hond, gelukkig zijn er geen slachtoffers. Nog veel succes verder!
 ? Ik herinner me een krantenartikelvan een nieuwe hond die de baasjes heeft wakker gemaakt tijdens een brand en ze zo allemaal op tijd konden ontsnappen? Je bent waarschijnlijk wel heel blij met die hond, gelukkig zijn er geen slachtoffers. Nog veel succes verder!                                                         
 met foto van onze max erbij
 met foto van onze max erbij