Wintec vraagje..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vencedor

Re: Wintec vraagje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 12:26

Citaat:
Ik zie ze nergens op internet staan in dressuurmodel..
Maar je kan de kniewrongen wel veranderen ..
Maar écht dressuur wordt het niet

Wat is dit nou weer voor onzin Haha! . Ik heb zelf een wintec dressuur na al tig zadels geprobeerd te hebben. Het probleem bij ons is, dat mijn paard groot en breed is en ik net het tegenovergesteld. En helaas is dit bijna niet in een zadel te vinden. Behalve de wintec die heb ik toen maar gekocht voor tijdelijk, alleen ik ben er eigenlijk zo tevreden mee dat ik er nu een jaar later nog mee rijd Knipoog. En het is wel degelijk een "echt " dressuurzadel hoor, heeft gewoon een diepe zit etc. Ik weet niet wat jij onder de definitie ECHT dressuur verstaat?

jomaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 12:59

Heb een wintec xl te koop mijn haflinger is te breed.
Jammer dat je ver weg woont anders had je hem kunnen passen.

doriangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 17:50

randie schreef:
Wat is dit nou weer voor onzin Haha! . Ik heb zelf een wintec dressuur na al tig zadels geprobeerd te hebben. Het probleem bij ons is, dat mijn paard groot en breed is en ik net het tegenovergesteld. En helaas is dit bijna niet in een zadel te vinden. Behalve de wintec die heb ik toen maar gekocht voor tijdelijk, alleen ik ben er eigenlijk zo tevreden mee dat ik er nu een jaar later nog mee rijd Knipoog. En het is wel degelijk een "echt " dressuurzadel hoor, heeft gewoon een diepe zit etc. Ik weet niet wat jij onder de definitie ECHT dressuur verstaat?

Ik denk dat ze bedoelt dat ze wintec wide niet in dressuurversie beschikbaar is Knipoog