Pink Esprit Hoofdstel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shetlandfan

Re: PINK ESPRIT HOOFDSTEL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 23:32

Sappos schreef:
Ik vind het supermooie hoofdstellen maar ben benieuwd of de shet maten ook qua breedte van bijv neusriem aangepast zijn aan een klein hoofd. Ik zou er graag eentje voor mn mini hebben ( hijs 95 cm maar heeft echt maat mini dus als deze klein valt is het misschien wel wat).

Ik heb een maatje shet, dus als je niet uit bovenstaande tabel komt kan ik het voor je opmeten wat max. en min. maten zijn. Knipoog Mijn shet van 1,03m past shet-maatje prima op de frontriem na.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 23:39

OOh wat gaaf zeg. Volgende maand ben ik jarig, leuk voor op mn verlanglijst

lonnie

Re: Pink Esprit Hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 17:59

hier was laatst toch ook een verkooptopic van op bokt? heeft iemand de link? misschien dat i er toch wel eentje wil. wat zijn de prijzen van een hoofdstel met gecombinerde neusriem?

I3engeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 11:22

cremellogek schreef:
Staat er ook een merkje op die hoofdstellen?

Ik heb namelijk een hoofdstel wat heel fijn is, en er op lijkt, maar ik weet niet wat voor merk het is;
Mijn hoofdstel past prima, en voor het geld vind ik het leer ook lekker soepel. Ik heb deze nu een maand ofzo, bevalt prima!

Ik weet dat Schumacher zulke hoofdstellen heeft, maar die zijn verschrikkelijk duur!

anitaolja

Re: Pink Esprit Hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-08 12:33

lonnie schreef:
hier was laatst toch ook een verkooptopic van op bokt? heeft iemand de link? misschien dat i er toch wel eentje wil. wat zijn de prijzen van een hoofdstel met gecombinerde neusriem?

Ik heb unm bij Schimmelig (paadenconcurrent) besteld, op de site zie je de moglijkheden, kleuren en natuurlijk de prijs Knipoog ik heb de Royal Blue besteld (zonder steentjes) en komt over een paar weken binnen Haha!