ielsjj_ schreef:ik heb er iets van 1100,00 euro nog wat voor moeten betalen
ielsjj_ schreef:Merano zadels??
Voor je Merano zadel 1100 euro? Dan ben je mooi belazerd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ielsjj_ schreef:ik heb er iets van 1100,00 euro nog wat voor moeten betalen
ielsjj_ schreef:Merano zadels??
Zep schreef:Ik heb een KN van '95 voor E350,- gekocht (particulier) en dat is een heel gangbare prijs voor dat soort zadels. Ik heb hem opnieuw laten vullen om hem aan te laten passen aan mijn paard, maar dat is iets om met elk zadel te doen imo.
felicity schreef:Dat is nog een optie. Om bij een ruitersportzaak tweedehands zadels te passen. Bij particulier vind ik het behoorlijk lastig worden om daar goede afspraken over te maken.

felicity schreef:Ik heb momenteel een wintec op mijn paard liggen. Al diverse malen door de zadelmaker nagekeken en aangepast. En nu ligt ie weer niet helemaal lekker. De pasvorm is niet geschikt voor mijn paard denk ik. Nu hoop ik dat hij wel gaat passen op mijn andere paardje.
felicity schreef:Ik heb momenteel een wintec op mijn paard liggen. Al diverse malen door de zadelmaker nagekeken en aangepast. En nu ligt ie weer niet helemaal lekker. De pasvorm is niet geschikt voor mijn paard denk ik. Nu hoop ik dat hij wel gaat passen op mijn andere paardje.