onderhoud leer?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie

Re: onderhoud leer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 22:43

SusieQ87 schreef:
nathan_ schreef:
eerst schoonmaaken met waater en als het opgedroogd is meot je het insmeeren met slakenslijm Tong uitsteken dat helpt echt geod hoor een stalgenot van mij doet dat ook Knipoog xxjes anja {en nathan nathan is mijn pony i love nathan}

Daar kan ik me nog een topic van jou over herinneren, probeer je nu iemand anders in de maling te nemen zoals ze bij jou hebben gedaan ?

hehe nou dat had ik er echt niet opgesmeerd hoor Duivel Clown

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 23:00

Als we telsell moeten geloven werkt slakkenslijm erg goed voor de mensenhuid Duivel
elke dag een paar slakkies eroverheen laten lopen óf het in een potje kopen bij... TELSELL

wat onderhoud leer betreft:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn zadel niet zo vaak poets, maar toch is het leer nog perfect (gewoon goede kwaliteit) uiteraard wel zo nu en dan tack conditioner.
Als het echt een goede beurt krijgt dan maken we alles eerst schoon met zadel zeep en daarna doen we er allerlei olietjes en dergelijken op van rapide, echt goed spul! (lederdressing, lederolie..)

Als je zadel echt een regelrechte ramp is, dus uitgedroogd, scheurtjes, en grijzigheid.
kun je twee dingen doen
1)of weggooien ( Clown ) 2) of goed schoonmaken en ook met wat schoensmeer, wel goed schoensmeer.

harnessmaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 08:59

Schoensmeer is voor........juist..............schoenen!

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 20:42

poes schreef:
Gewoon regelmatig een keer nivea bodymilk opsmeren, dat houdt het ook wel mooi en glad.

Grapje zeker? Huilen van het lachen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 20:29

Helemaal niet Gebruik ik al jaren waar ik rijd... Leer is ook huid hoor Lachen