Zou jij er interesse in hebben?Showdekens?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Renee__

Re: Zou jij er interesse in hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:18

Misschien kun je jezelfs eerst promoten op Bokt dmv advertentie? Kun je zien hoeveel animo hier is. Ja
En dan kan je het misschien uitbreiden. Er zijn vast wel (online)winkels die je spullen willen verkopen of reclame willen maken oid.

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 23:24

Dat is een goeie Renee__! Helemaal niet aan gedacht! Thnx!

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:32

Leuk! Mijn zusje is een actief malien-maker. Wat moet je voor dat werk een geduld hebben zeg, en dat zal voor die dingen die jij maakt ook gelden. Maar wel heel cool als het eenmaal af is.

Ik denk dat het vooral leuk is als je 'setjes' kan verkopen. Bijvoorbeeld naast de deken ook een onderdeel van kleding voor de ruiter. Alleen wordt het dan wel een dure bedoening. Misschien gaat huren inderdaad wel werken!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:33

inderdaad. ik zal ff een link sturen van een tocht waar we altijd aan mee doen. eigenlijk is 75% verkleed daar.. echt heel cool.

lijkt mij wel wat dus.
maar als je het huuurt hoe zie dat dan voor je. dat je het dan in pony, cob en full aanbied of zo. en ook per post?

verder denk ik dat een website wel moet lukken. als je daar iemand van hebt die er verstand van heeft in je vriendenkring.
verder is dat 30 euro per jaar ongeveer.

hier een link: http://www.eastermar.nl/component/optio ... /catid,38/

ww.eastermar.nl/marruters is alles bij elkaar van die tocht zeg maar..

Fiesta14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:36

Wow! Heel mooi!

Om zoiets voor een dag/weekend te huren lijk me erg leuk. Hoe veel zou bv dat setje kosten (om te huren)?
Bij ons op stal hebben we regelmatig van die 'verkleed"wedstrijden en zelf ben ik totaal niet creatief en ook niet handig met een naaimachien Clown

Heb je ook meer voorbeelden? Graag meer foto's!!! Haha!

peter_pan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 14:43

waauw, prachtig!!!
heel origineel, en gewoon super dat je dit kunt maken!
volgens mij kun je hier echt wel iets van maken hoor, er zijn er vast bitter weinig die zo'n speciale dekens maken...
veel succes ermee!

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 16:46

Ik heb het een beetje doorgelezen niet woord voor woord.

Ik zat te denken dat als je misschien wat met leer kunt bewerken dat dat wat extra markt bied in hoofdstel (bewerken) enzo.

Misschien bij dekens ook handig vele verschillende stoffen te hebben heel sterk of juist minder sterk ivm gebruik.

Misschien vervoersdekens voor in de zomer?

Lijkt me in ieder geval een leuk innitatief

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 16:51

Hey, mooie kostuums!
Doe jij ook aan roleplay?
Want misschien dat je ook wat reclame kunt maken in dat gebied. Tot nu toe worden er op de evenementen van mijn vriend (die larpt ook) geen paarden toegelaten, anders zou ik er zeker aan mee doen met Nick en ook zeker zoiets nodig hebben als wat jij maakt!
Misschien kun je wel regelen dat je een keer zo uitgedost als op de foto's langs komt op een evenement om reclame voor jezelf te maken?

marous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 21:11

Ik vind het mooi en het is uniek.
Zou er zelf geen interesse in hebben.

TheaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 15:17

ziet er leuk uit, is het van leer met rvs ringen gemaakt? hoe bevestig je het bit aan het hoofdstel, en wat weegt zo'n deken ongeveer?

Fleming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:13

Dus eingelijk een soort nieuw merk wordt het dan meer, toch? Jouw merk! Ik vind het erg knap hoe je dat gemaakt hebt, en het ziet er mooi uit. Aanschaffen zou ik niet zo snel doen, ik rijdt tot nu toe geen shows e.d. dus heb het niet nodig. Maar je zou, net zoals de eerste foto, ook meerdere fleecedekens enzo kunnen maken. Als je originele ideeen hebt, is er vast vraag naar. (denk ik) Lachen

Leonie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:04

hOOii,
Het ziet er heel mooi uit. Als de kwaliteit ook goed is zou ik het wel kopen
Groetjes Leonie

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 19:45

Sorry voor de late reactie, door de beurs een beetje kapot.

@itsdaantje: De kosten voor verhuur heb ik nog geen idee, wat zouden jullie redelijk vinden?
Verder kan het ook via de post, je hoeft alleen je paardje even op te meten (de rug en de lengte naar beneden).

@jolentinus: Wat leuk! Dat zou idd een leuk iets zijn om zoiets te verhuren Haha!. Ik zal zo de site eens goed bekijken Lachen

@LovesHerPony: Het is niet van stof gemaakt Knipoog Die onder deken is gewoon haar wollen uitstap deken.
Het is ook niet de bedoeling om stoffen dekens als hoofdproduct te maken maar als extra voor bij de rubber of ijzeren dekens.

@Nickeltje: Wij doen helaas niet mee aan roleplay. Wat jammer dat daar geen paarden zijn toegestaan!
Wij wilden naar de elf fantasy en castle fest om de dekens te promoten maar we mogen niet met een paard over castle fest en elf fantasy moet nog terug mailen.
Maar zal wel leuk zijn om daar uitgedost langs te komen Haha!
Zijn er geen roleplay evenementen of middeleeuwse evenementen waar paarden wel zijn toegestaan?

@crystal: Het is van sleutelringen en rubber gemaakt. Het hoofdstel word met ringen aan het bit bevestigd.
Ik wil een halster hoofdstel maken. Model zoals op de foto en dan het bit met een clip zodat je hem eraan kan klippen en eraf kan halen.
Maar de mogelijkheden zijn oneindig Knipoog

@Fleming: Het word idd een nieuw "merk" haha maar het word niet van fleece gemaakt zoals ik al eerder heb gezegd Lachen

@Robinhood02: Ik lever alleen kwaliteit Knipoog
Je moet er mee kunnen rijden, rennen, je paard moet erop kunnen staan en trekken zonder det het kapot kan gaan.
Het 1e artikel wat ik heb gemaakt was een rok en dat was 8 jaar terug en dat ziet er ook nog als nieuw uit Lachen

Nou, ik hoop al jullie vragen te hebben beantwoord en bedankt voor de complimenten Lachen

Ik ben er nog druk mee in mijn hoofd, baal dat ik niet op castle fest mag met mijn paardje, had wel een leuke "promotie" kunnen zijn geweest. Boos!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 20:49

Helaas heb ik echt geen idee in hoeverre er andere evenementen zijn dan die jij noemt waar ze wel paarden toe zouden laten...
Mijn vriend LARPt bij Symbols, die hebben een heel uitgebreide site (waar ik nu even het adres niet van weet) maar misschien kun je die benaderen over het eerst volgende evenement?
Veel succes in elk geval!

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 20:58

Ik heb de site gevonden, dank je! Lachen

Ladyjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 14:02

Ik vind dat je leuke spullen maakt. ik denk dat er best interesse naar is. Het is weer eens wat anders dan die standaard dekens etc.

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 14:07

Kun jij ook een zwarte deken maken met vlammen erop?

Ik ben nl al een eeuwigheid op zoek naar zo'n deken en kan hem helaas nergens vinden

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 14:14

was is een normale prijs om te hiren..

mensenkleren verschillen van 5 tot 25 euro..

__REPLAY__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 15:15

Ik denk dat er weinig vraag naar zal zijn wat kopen betreft, omdat het best duur is (deken 400 euro??).
Waarschijnlijk zal verhuren beter lopen.
Bijvoorbeeld voor optochten of shows idd. Denk aan pas de deux wedstrijdjes op maneges, manegeshows, nationale shows (utrechtse paardendagen) e.d.
Ik denk wel dat je je dan héél goed moet promoten. en dat je deels ook geluk moet hebben met mond op mond reclame.

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 16:32

@Chance: Ik maak ze niet van stof.... Maar ik zou dat zo kunnen maken hoor, niet zo moeilijk Knipoog
Je kan je idee wel even pb'en dan kan ik voor je kijken of ik het kan maken Lachen

Ik denk idd dat verkopen moeilijk zal zijn.
Er zit 3 tot 4 weken werk in 1 deken, plus heel veel materiaal dus 400,- is best goedkoop vergeleken het werk wat erin zit.

Nog even voor de verduidelijking IK MAAK ZE NIET VAN STOF.
Misschien kan ik die bildeken er beter af halen want iedereen denkt dat ik die gemaakt heb maar dat is gewoon een uitstap deken die je gewoon kan kopen.

Maar nu ik lees dat er veel vraag is naar aparte dekens kan ik hier overleggen of ik een stoffen paardendeken lijn zou op kunnen zetten.
Maar dan moet ik eerst hier het 1 en ander verbouwen in huis aangezien wij hier geen bureau of tafel hebben om aan te werken Huilen

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 10:28

Ik vind het echt super! ik ben sowieso al gek van medieval Haha! en dan ook nog te paard, helemaal tegek!
Vooral dat harnas op die billen en je hoofdstel vind ik helemaal gaaf. Eén dingetje alleen, die ringentjes achter de oren lijken me weer wat minder zitten, maar daar is vast een alternatief voor te vinden Knipoog
Helaas heb ik geen paard meer waar ik het voor gebruiken kan ( Boos! ) maar ik wilde hier toch graag op reageren omdat ik het echt leuk vind dat je zoiets unieks aanbied.
Persoonlijk zou ik wel denken, als je serieus een webwinkel ervoor wilt gaan opstarten dat je doelgroep wel wat klein is, dus daarvoor zou het misschien practisch zijn als je ernaast ook nog de wat meer basic dingentjes maakt, als je wilt dat je webwinkel flink doorloopt natuurlijk Lachen is maar een tip, kijk maar wat je ermee doet Knipoog
In ieder geval heel veel succes ermee, ik ben heel benieuwd wat je uitkomst is!

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 11:22

Bedankt voor de complimenten en de tips Mischa! Lachen
Dat gaat het boekje in Knipoog

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 11:33

Volgens mij is er best interesse in. Ik wil bv. nu al meteen zo'n hoodstel zoals op je haflinger, maar dan bitloos, prachtig!. Liefst met bijpassend borsttuig Knipoog
Of je daar een leefbaar bedrijfje uit kan bouwen is weer wat anders. Een webwinkel is inderdaad wel een goed idee om de belangstelling te toetsen.

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 11:36

Nou, stuur mij maar een pm Bandida Lachen
Kan ik kijken wat ik voor je kan doen Lachen

Een leefbaar bedrijf zie ik er ook niet zo 1, 2, 3 in, daarvoor zit er ook teveel werk in 1 deken Boos!
Maar wie weet Lachen

luna_venus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 21:40

op de midwinter fair in het argeon lopen wel paarden en het is echt precies jou doelgroep dus je ozu daar kunnen proberen.
ik vind je ideeen echt heel erg mooi en ookal weet ik dat je geen dekens van stof maakt maak je wel nog dat soort kostuums voor de verkoop of ook niet.

voor het laatste hoofdstel had ik alleen een klein ding gezien ik zag dat je een zoort neusriem had gemaakt en hier het bid een beetje aan vast had gezet als je nou eens een western hoofdstel als voorbeeld zou nemen en alleen een kinriempje en de (ik ben de naam ff kwijt) riem voor achter de oren zou doen zou dat dan niet prettiger zitten?

ik vind je idee echt onzettend gaaf en cool