Sorry voor de late reactie, door de beurs een beetje kapot.
@itsdaantje: De kosten voor verhuur heb ik nog geen idee, wat zouden jullie redelijk vinden?
Verder kan het ook via de post, je hoeft alleen je paardje even op te meten (de rug en de lengte naar beneden).
@jolentinus: Wat leuk! Dat zou idd een leuk iets zijn om zoiets te verhuren
. Ik zal zo de site eens goed bekijken 
@LovesHerPony: Het is niet van stof gemaakt
Die onder deken is gewoon haar wollen uitstap deken.
Het is ook niet de bedoeling om stoffen dekens als hoofdproduct te maken maar als extra voor bij de rubber of ijzeren dekens.
@Nickeltje: Wij doen helaas niet mee aan roleplay. Wat jammer dat daar geen paarden zijn toegestaan!
Wij wilden naar de elf fantasy en castle fest om de dekens te promoten maar we mogen niet met een paard over castle fest en elf fantasy moet nog terug mailen.
Maar zal wel leuk zijn om daar uitgedost langs te komen 
Zijn er geen roleplay evenementen of middeleeuwse evenementen waar paarden wel zijn toegestaan?
@crystal: Het is van sleutelringen en rubber gemaakt. Het hoofdstel word met ringen aan het bit bevestigd.
Ik wil een halster hoofdstel maken. Model zoals op de foto en dan het bit met een clip zodat je hem eraan kan klippen en eraf kan halen.
Maar de mogelijkheden zijn oneindig 
@Fleming: Het word idd een nieuw "merk" haha maar het word niet van fleece gemaakt zoals ik al eerder heb gezegd 
@Robinhood02: Ik lever alleen kwaliteit 
Je moet er mee kunnen rijden, rennen, je paard moet erop kunnen staan en trekken zonder det het kapot kan gaan.
Het 1e artikel wat ik heb gemaakt was een rok en dat was 8 jaar terug en dat ziet er ook nog als nieuw uit 
Nou, ik hoop al jullie vragen te hebben beantwoord en bedankt voor de complimenten 
Ik ben er nog druk mee in mijn hoofd, baal dat ik niet op castle fest mag met mijn paardje, had wel een leuke "promotie" kunnen zijn geweest.