ervaringen met 19' inch zadel?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Leah_

Re: ervaringen met 19' inch zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 17:07

Kentaur en geloof Knight rider, hebben ook 19 inch.

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 09:47

Nou, ik hoor het al, men wil foto's zien vanzadel en van zadel op paard (en hoe ik er op zit). Die ga ik zo meteen even maken, maar ik ben en ENORME digibeet, dus moet ik heel veel onzin uitproberen om die foto's van vanuit de digitale camera in de compu en vandaar naar bokt te sluizen. Met de foto's van mijn paard Bonte Jaopie (zie: Tinkers: Tinker x Fries kruising Bonte Jaopie .....) heb ik ook enorm lopen stunten (ik bedoel stuntelen), maar het lukte dan toch. Ik ga 't prberen jongens, dus nog heel even geduld.

Lancome

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 23:12

Hier alvast eentje van mijn Daaleman zadel zoals beloofd, sorry voor de slechte kwaliteit. Het bontje eronder zit er omdat hij na een blessure veel bespiering kwijt is geraakt met name op zijn rug. Advies van de fysio was om totdat hij weer wat meer bespiering gaat krijgen een bontje te gebruiken.
Afbeelding

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 09:51

Nou, dat zadel lijkt toch niet te lang, of te ver op de rug te liggen, hier.

Lancome

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:06

terpentijn schreef:
Nou, dat zadel lijkt toch niet te lang, of te ver op de rug te liggen, hier.

Nee precies, maar het is wel belangrijk dat je er door een goede zadelmaker naar laat kijken, dan weet je het zeker.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:15

kaatjemuts schreef:
mijn zus heeft ook een 19 inch zadel, het is alleen wel een dressuurzadel. Dit zadel is op zich ook niet giga groot, maar als ik erop rij (ik ben 1.61 m en ong 0 kg, mijn zus is 1.78 m en 100 kg) schuif ik erg heen en weer. Ik heb dan ook een 17,5 of 18 inch zadel. Ik heb t gevoel dat ik eraf val als ik op dat zadel rij... maar ik ben dan ook gewend aan een 18 inch zadel... Knipoog

dat is ook niet zo gek he, dat jij met je 0 kg in dat zadl schuift