Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RedPassion schreef:Ik ga nu heel Bokt over me heen krijgen waarschijnlijk, maar zijn er nou echt zoveel paarden die zichzelf aantikken? Een paard weet heus wel hoe 'ie moet lopen, uit de meeste situaties redden ze zich prima zonder zich te verwonden. Ik zie alleen nog maar paarden vol in de beenbescherming, om me heen en op HAW topics. Maar is het nu echt nodig?
SteffiiY schreef:eigenlijk ken ik geen enkel nadeel van de springschoen, het is stevig voor de paardenhoef en ondersteunt de gewrichten.
RedPassion schreef:Ik ga nu heel Bokt over me heen krijgen waarschijnlijk, maar zijn er nou echt zoveel paarden die zichzelf aantikken? Een paard weet heus wel hoe 'ie moet lopen, uit de meeste situaties redden ze zich prima zonder zich te verwonden. Ik zie alleen nog maar paarden vol in de beenbescherming, om me heen en op HAW topics. Maar is het nu echt nodig?
RedPassion schreef:SteffiiY schreef:eigenlijk ken ik geen enkel nadeel van de springschoen, het is stevig voor de paardenhoef en ondersteunt de gewrichten.
Hoe kan een springschoen in vredesnaam ook maar iets ondersteunen?
het beschermt 

RedPassion schreef:Hoe kunnen ijzers dan losraken en hoe voorkomen springschoenen dat? (serieuze vraag, ik heb echt nooit een paard op ijzers gehad, zal daarom de springschoenen ook wel niet begrijpen)
magic_lover schreef:heel veel mensen rijden ermee voor de mooi, imo erg onzinnig, maargoed moeten ze ook zelf weten
S_zanne schreef:magic_lover schreef:heel veel mensen rijden ermee voor de mooi, imo erg onzinnig, maargoed moeten ze ook zelf weten
Wij rijden er zeker niet voor de mooi mee, als je soms ziet hoe die dingen er uit zien!![]()
![]()
![]()
Je blijft schoonmaken met al die modder.

)