Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Oakland1990 schreef:Kieffer hoort 20jaar mee te gaan bij goed onderhoud.
patsur schreef:Oakland1990 schreef:Kieffer hoort 20jaar mee te gaan bij goed onderhoud.
Dat is mij ook verteld. Mijn moeder heeft een mooie bruin gebombeerde, wit onderlegd van Kieffer die echt minimaal 25 jaar oud is, en nog zgan
Kymalin schreef:Ik heb in november de Kieffer Maya 2 gekocht, pikzwart hoofdstel en na het een maandje gebruikt te hebben komt er onder het zwart ineens groen vandaan bij de onderlegde stukken, dus de neusriem, frontriem en het kopstuk. Alsof het een groen onderlegd hoofdstel is geweest dat ze zwart hebben gespoten. Dus ik afgelopen vrijdag terug gegaan naar de Hippo met de klacht, kreeg ik het gevoel dat ze dachten dat m'n paard langs groene verf had geschuurd. Yeah right! En dan wordt juist de binnenkant van het hoofdstel groen zeker, en daarnaast kun je duidelijk zien dat het groen onder het zwarte vandaan komt en niet andersom. Daarnaast laat ik mijn paarden nooit aan verfblikken schurenMaar goed.... ze zouden contact opnemen met de vertegenwoordiger van Kieffer maar ik heb nog steeds niet gehoord
Ben benieuwd, maar als ze hier niets aan doen dan ga ik er wel werk van maken!
Kymalin schreef:Tjonge!!! 20 hoofdstellen!!!Ik heb er 4 voor in totaal 2 paarden en dan zijn er mensen die me daarover de gek aansteken hihihi!
Sjuimpje schreef:patsur schreef:Dat is mij ook verteld. Mijn moeder heeft een mooie bruin gebombeerde, wit onderlegd van Kieffer die echt minimaal 25 jaar oud is, en nog zgan
De oude Kieffers wel, maar de nieuwe niet hoor
Persoonlijk ben ik helemaal niet gecharmeerd van Kieffer en ik vind het leer behoorlijk waardeloos, de klacht zoals hier in het topic genoemd word verbaasd mij dus ook helemaal niet.
blacklight schreef:Dat is echt balen Hilde. Hij stond Watch Me zo goed! Ik zou er dan ook zeker mee terug gaan. Ik had voor mijn pony`s ook altijd Kieffer hoofdstellen maar ik heb er nooit problemen mee gehad.