Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelDun schreef:@Adrienne : en jij durft voor 100% te beweren dat het niet waar is ??
Of sluit je je opgen voor alle zadelperikelen die je hier regelmatig langs ziet komen ??
Of alleen als het woord Arthur/Adje er in voorkomt
Adrienne schreef:DubbelDun schreef:@Adrienne : en jij durft voor 100% te beweren dat het niet waar is ??
Of sluit je je opgen voor alle zadelperikelen die je hier regelmatig langs ziet komen ??
Of alleen als het woord Arthur/Adje er in voorkomt
Dat durf ik inderdaad te beweren ja, daar ken ik hem al lang genoeg voor. Ik zal niet zeggen dat mensen geen fouten maken. Iemand die zo veel paarden voorziet van een zadel zal ook altijd hier en daar een misser maken. Ik zal ook niet zeggen dat verkopers niet wilen verkopen. Maar wat jij stelt is dat iemand met opzet en om geld te verdienen mensen belazerd! Dat vind ik een belachelijke uitspraak! Sterker nog je beweegt je eng dicht richting "laster" met dit soort uitspraken!
Ik zou dit ook een belachelijke uitspraak vinden als je dat bv over een andere gerenomeerde verkoper of zadelmaker zou hebben!
Deze uitspraak van jou zegt weer meer over jou dan over de gene waar je je tegen richt.
Mloez schreef:Ik heb eerst een gebruikte Billy Cook gehad, die was super! Nu heb ik al mn tweede Triplehorn zadel en ben er errug tevreden over!
aurian schreef:Een paar aanvullende tips, om ellende zoals hierboven beschreven (en die ik helaas ook zelf uit de praktijk maar al te goed ken; zelfde meegemaakt als Wranglerbutt, maar met een andere leverancier):
- Bedenk ook wat je met het zadel wilt doen. Enkel recreatieve buitenritten maken stelt andere eisen aan een zadel dan het willen gaan starten van reining-wedstrijden.
- Wees duidelijk in wat je zoekt en laat je niet verleiden tot een veel hogere prijs. Er is namelijk genoeg te koop. Beter even langer doorzoeken dan financiele drama's. Je hoeft niet bij hem te kopen!
- Maak voor een nieuw zadel de afspraak om langer dan 1 dag te mogen proefrijden. bijvoorbeeld een maand, met teruggave van het totale aankoop bedrag. Uiteraard op papier laten vastleggen !
- Ga niet blind op de pasvorm voor je paard. Die kan perfect zijn, echter als jij er niet op kan zitten wordt het alsnog een drama. Dus laat iedereen maar banketstaaf, jij moet er dagelijk mee werken. Het is jouw gevoel dat telt. Luister ernaar.
- Merkvoorkeur is zooooo persoonlijk!!! merkloos: niet aan beginnen.
Succes en veel plezier.