Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dees schreef:De betere zadelmaker zal het kopijzer niet vervangen, maar buigen onder hoge temperatuur.
Dit laat je niet door zomaar iemand doen, en menig zadelverkoper zal dit soort vakmanschap niet beheersen... maar een Van Triest en zijn opvolgers kunnen het zeker wel. Kostte mij toen een 150 euro.
Dees schreef:Ik heb veel vertrouwen in mijn zadelmaker, ik twijfel er geen moment aan de kwaliteit van het kopijzer van mijn (verbrede) passier.
Overigens: een stalen schip kan je ook prima lassen zonder dat de romp aan kracht inboet, dus waarom zou dat niet gelden voor een stalen kopijzer...? Zo moeilijk moeten we daar ook niet over gaan doen. Helemaal niet als Oceans hierboven ons kopijzers gaat leveren voor 50 euro
Ik zal het merk Wintec persoonlijk niet willen vergelijken met passier, trouwens... dat is wel een héééél ander segment ;)
Dees schreef:Helemaal niet als Oceans hierboven ons kopijzers gaat leveren voor 50 euro
Dees schreef:Ik geloof het tarief van € 50 eerlijk gezegd niet