Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:
SusieQ87 schreef:Ja precies, net zoals de bontjes wat mensen gebruiken omdat ze het leuk vinden staan, maar ondertussen knelt. Is dit dan niet net zoiets ?
__KELLY schreef:SusieQ87 schreef:Ja precies, net zoals de bontjes wat mensen gebruiken omdat ze het leuk vinden staan, maar ondertussen knelt. Is dit dan niet net zoiets ?
je zegt wel dat het knelt maar heb je daar dan nader uitleg voor waarom het knelt?
Ik denk dat veel mensen maar overnemen wat ze horen dat dat zo maar is, ik trek altijd liever zelf mijn conclusies op echte feiten en niet dingen die zomaar verzonnen zijn dat het knelt..
__KELLY schreef:SusieQ87 schreef:Ja precies, net zoals de bontjes wat mensen gebruiken omdat ze het leuk vinden staan, maar ondertussen knelt. Is dit dan niet net zoiets ?
je zegt wel dat het knelt maar heb je daar dan nader uitleg voor waarom het knelt?
Ik denk dat veel mensen maar overnemen wat ze horen dat dat zo maar is, ik trek altijd liever zelf mijn conclusies op echte feiten en niet dingen die zomaar verzonnen zijn dat het knelt..
Ik vraag informatie over of het zou kunnen knellen.
Het zadel is van leer en past goed op het paard, als goed voorbeeld, met een normaal shabrak past het ook goed, maar een pad is veel dikker, zeker die van Anky dus lijkt het mij dan dat het, net zoals bontjes, de ruimte tussen zadel en paardenrug versmalt waardoor het zou kunnen knellen.
Eigelijk net wanneer wij leren schoenen hebben precies in onze maat, met normale sokken zitten ze ook goed maar met skisokken zit het toch erg oncomfortabel.
Ik heb dit topic geopend om meningen en eigen ervaringen te horen te krijgen over de desbetreffende pads, aangezien ik een eigen paard ga aanschaffen en alle benodigdheden ook nog moet aanschaffen . Tot nu toe ben ik niet erg overtuigd dat ze vele malen comfortabeler zullen zijn voor mijn paard dan shabrakjes of andere pads, maar ik kan er natuurlijk altijd 1 kopen en zelf even kijken