Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Neopreen vind/vond ik wel altijd heel fijn. Alleen blijven ze zo lang nat na het rijden. En snel vies. Ik heb nu singels van Thorowgood, tja, ze zijn wat duurder maar ik vind ze echt super fijn

_Skess_ schreef:Fijn al die berichten te horen, denk dat ik nu ga kiezen tussen neopreen of leer....Lastige keuze!
Karoliefje_ schreef:Ik zou zowiezo kiezen voor een singel met elastiek! Heeft neopreen uberhaupt singels met elastiek? Mijn paarden gaan altijd schoppen met aansingelen. Maar met een singel met elastiek kan ik veel voorzichtiger aansingelen. en daarbij singelt het voor mij zelf ook veel makkelijker aan.
Citaat:Ik heb een paard waarbij het zadel heel snel schuift, met álle singels schoof het. Ik heb zoveel geprobeerd. Maar lederen singel met elastiek blijft het zadel wel goed liggen. Ik kan makkelijker aansingelen en het schuift minder makkelijk

_Skess_ schreef:ik heb mijn keuze gemaakt. Ben vandaag naar een grote ruitersportzaak geweest en heb een zachte stoffen singel gekocht met een zacht laagje erover.
Hopelijk vindt ze dat wel prettig

In de zomer ben ik ook erg tevreden over de neopreen singels, ook dan heeft Storm er geen last van.