Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bitch schreef:Cm of 3 dus? Zou ip moeten lukken. Het leer hoeft niet meer rond terug.. Is het geplakt? Meestal is het geplakt, ik weet niet of het netjes los te krijgen is.
Het passantje moet dan wel ruim genoeg zijn om er ook weer vanaf te halen.
Bitch schreef:Ik weet voor 99,9% dat Nouvel niet zo van de elastiekjes is... toch?
Oakland1990 schreef:Ik zit met hetzelfde probleem heb een frontriem gekocht maar deze moet eraf zonder hem te molesteren. Ik wilde gewoon dat blokje lossnijden, en een passantje van mijn oude sperriem nemen om de nieuwe te delen
Oakland1990 schreef:Ik heb daarstraks de frontriem verandert, eerst de riempjes héél glad gemaakt met zadelzeep. Eerst keelriem er af, daarna de bakstukken en neusriem, je moet er wat kracht op zetten, maar de mijne heeft het overleefd!
Nouvel schreef:Oakland1990 schreef:Ik heb daarstraks de frontriem verandert, eerst de riempjes héél glad gemaakt met zadelzeep. Eerst keelriem er af, daarna de bakstukken en neusriem, je moet er wat kracht op zetten, maar de mijne heeft het overleefd!
He wat goed dat het is gelukt!
ik heb me er nog niet aan gewaagd...
zazoeyou, maar als je het touwtje los knipt ben je het gedeelde van de frontriem kwijt...