Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Arabische schreef:Helenmaal ´Geen´ bit
Arabesk schreef:Arabische schreef:Helenmaal ´Geen´ bit
ook geen bit
maar wij rijden dan ook op hetzelfde paard
pink_lady schreef:Dat heb ik nog nooit gedaan... Waarom zijn jullie op bitloos overgestapt? Kan dat met elk paard??? En hoe maak je die overstap???
pink_lady schreef:Dat heb ik nog nooit gedaan... Waarom zijn jullie op bitloos overgestapt? Kan dat met elk paard??? En hoe maak je die overstap???
Is toch wel veiliger tijdens het mennen, want in noodsituaties kan het je enige rem zijn
Echter gebruik ik het bit dan zelde, want ze reageert goed op mijn stem. En als hij erbij gebruikt wordt, is het op een erg lichte manier.
). Maar dat is meer een uitzondering dan regel, dat ik bitloos rijd. Dat is gewoon heel af en toe
. Blijkt achteraf dat die bestuurder in geen geval de sirenes en zwaailampen uit mag zetten, maar als ie net als een ambulance even de sirenes bij het passeren uit had gelaten was het misschien niet zo mis gegaan. Gelukkig hebben we er niet meer dan schik van over gehouden en is het vertrouwen in moeilijke situaties op straat behoorlijk geschaad, mag ik nog blij om zijn. Binnenkort maar cursus schriktraining denk ik, blijven vluchtdieren. 

Nouks schreef:pink_lady: let er wel op dat er een groot verschil kan zijn tussen een plat tussenstukje en een ronder. Allebei even proberen zou ik zeggen.

jouri_lover schreef:ik gewoon een normaal bit want dat is het beste met rijden vindt ik