Succes met de zadelmaker, komt allemaal in orde.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Sammie_ schreef:@Waratje: ik probeer ts een andere optie te geven, door iets te suggeren, ik vind jouw reactie daarom niet terecht (dat wou ik even kwijt, niet aanvallend bedoelt).
Randy01 schreef:Boehoehoe mijn paard is oud en bejaard....(NOT)...
Maar geeft niet hoor, ieder zo zijn mening maar goed, ik hou van mijn paard en wil gewoon nog zo lang mogelijk van hem genieten. Ik ben een échte particulier, geen handelaar of what ever, dus ik heb mijn paard voor mijn hobby en ons plezier, meer niet. Daarbij gun ik hem wat ik mogelijkerwijs voor hem waar kan maken. Als dat inhoudt een zadel iets boven mijn budget, werk ik wel een paar maanden wat harder of meer voor hem, dat boeit me niet zo.
Maar goed, de plannen zijn inmiddels gewijzigd. Ik heb de afspraak afgezegd. Het voelt niet goed. Ik wil me eerst nog even nader orienteren; tevens op het zogenaamde flair systeem...
Iedereen bedankt voor de tips en meedenken want er gaat zéker wel een zadel op zijn rug komen die de rest van zíjn leven nog meegaat en dat góed ligt!
Waratje schreef:Juist op deze leeftijd is goed kunnen blijven bewegen van belang en dat kan alleen maar met een goed passend zadel.