Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Letizia schreef:Waar staat HKM voor?
Leonieke schreef:Letizia schreef:Waar staat HKM voor?
Dat is een merk.
Lotje85 schreef:Ik raad aan sowieso een beschermer te nemen die zo min mogelijk huid bedekt, ik kom dan uit op een doodnormaal peesje. Zoiets als ondersteuning slaat nergens op, dat is met vele andere onderzoeken allang ontkrachtigd. Zelfs een bandage geeft geen ondersteuning van de pees
fleurholl schreef:Ik heb de Indra's die zijn echt heel fijn! zijn denk ik de 3-1 beschermers met de meeste ondersteuning (zonder een harde schaal). Er zit aan de binnenkant nog een soort vlak in wat zorgt dat ze stevig zijn. Ik vind ook dat ze goed ademen.
Letizia schreef:Ieder zijn mening, ik vind dat mijn paard goede beenbescherming nodig heeft gezien haar geschiedenis, makkelijk praten voor mensen die nog nooit zo iets hebben mee gemaakt, natuurlijk kan een beschermer een grote inpackt niet voor komen, logisch, maar als ik met mijn paard door een zwaardere ondergrond loop wil ik toch echt een beschermer die ook rond de kogel gaat, het kan net dat beetje extra geven.
@ElCamino: heftig, kwam dit ook door de oververhitting van de beschermer, of puur omdat het paard zo hard was gegaan over het mulle zand?