Shir89 schreef:Ik neem aan dat Anky en haar team echt wel nagedacht hebben over het ontwerp en dat aangezien ze zelf ook traint met haar dekjes, het geen schade aan het paard kan aanrichten.
Het is wel zo dat ze in het begin wat stijf zijn en dat ze pas echt fijn liggen als ze een paar keer gewassen zijn.
waarom neem je dat aan? Anky is geen zadelexpert, ze heeft een lijn 'eigen merk' zadels, maar rijdt hier zelf niet mee. als iets goed verkoopt en weinig klachten (tot geen klachten) krijgt, verandert men het niet. iedereen kan een lijn dekjes op de markt brengen, heeft niets met kunde of kennis te maken. zolang de klant het koopt blijft het dan ook verkocht worden. denk ook aan bijv. zadelmarkt zadels, of bepaalde bitten die gewoon in de vrije verkoop zijn. nou is een dekje natuurlijk wel wat anders, ik zal eens kijken of ik er een brief of mail over kan sturen, ben benieuwd naar de reactie.
@ snoevie inderdaad, dat is net zoiets als zadels verkopen waar een rechte plank in zit als boom. alleen iedereen weet dat dat niet goed is, dus niemand koopt het. bij dekjes schijnt het niet als probleem te worden gezien, dus verkoopt het wel.