ik heb hier thuis ook een oud stubben zadel liggen, ik weet niet wat voor 1 maar hij is minstens 50 jaar oud. en hij zit nog heerlijk, alleen moeten de kussens ogevult worden,
Ik heb ook een 'verschrikkelijk' oud Stübben zadel gehad, wát hard.. goh, heb nog nooit op zo'n verschrikkelijk zadel gereden. Niet om Stübben nu af te kraken, heb op een ander Stübben zadel gezeten dat prima zat
Ik heb jaren op zo'n oude Stubben gereden, helaas lag het niet goed op mijn nieuwe paard dus ik heb het verkocht. Nu rijdt er een heel blij stalgenootje op rond. Ik vind het een geweldig zadel!!
Ik heb ook een oude stubben gehad, geen idee hoe oud, maar het moet heel oud zijn geweest. Helaas kon voor mijn pony niet aangepast worden verkocht aan een vriendin die rijd er nu heerlijk mee rond.
Ik heb er laatst nog een bijgekocht. Super mooi havanna zadel, nauwelijks gebruikt. Ik de info opvragen bij stubben zoals ik eerder ook al gedaan had voor andere zadels. Bleek deze zo oud te zijn dat het registratienummer niet in de computer staat tussen de 30 en 40 jaar dus! Echt super mooi ding, koopje en zit en past nog eens super ook.
Ik rijd met de Stubben Tristen type Schultheiss, m'n lesgever rijdt met die zadels, ik heb hem uitgeprobeerd en was verkocht. heerlijk, veel vrijheid en geen rugpijn meer! Het zijn trouwens ook de zadels waar Rien van de Schaft op zweert.
Ze hebben GEEN kniewrong, niet echt de kniewrong maar ook geen vullig onder je knieën, een voor mij normale zit en geen keilkussens.
Vooraanzicht te paard: Je ziet dus dat er totaal geen kniewrong is.
Ook hier iemand met een oud stubben zadel. Ik heb een scandica DL dressuurzadel. Ook een oud model, kun je zien aangezien het leer niet helemaal meer mooi zwart is.. maar ik zal eens voor je kijken of ik er ook een nummer onder heb staan, me nog nooit opgevallen!